fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כמה אנשים רצו לקבור את עצמם"

מלך שערי הפועל נצרת עילית, ג'ורג' אמסיס, לא עלה בהרכב במשחק המכריע נגד כפר קאסם בגלל שמועות ורינונים * כשעלה כמחליף כבש וסתם פיות * "זה סיפור שיכול היה לגמור לי את הקריירה. אנשים ניסו לפגוע בי", הוא פגוע
אמסיס כובש וחוגג (צילום חגאג רחאל)
אמסיס כובש וחוגג (צילום חגאג רחאל)

"הייתי עצבני רצח, לא הגיע לאנשים שם מה שעשיתי בשבילם, אחרי מה ששמעתי  אני כבר לא מאמין בהם", אומר ג'ורג' אמסיס, כובש שער הניצחון לזכות הפועל נצרת עילית לרשת כפר קאסם, במשחק המכריע שהשאיר את הקבוצה בליגה הלאומית.

אמסיס כובש וחוגג (צילום חגאג רחאל)
אמסיס כובש וחוגג (צילום חגאג רחאל)

אמסיס, מלך שערי הקבוצה, שכבש 8 שערים, הוחלף במשחק הראשון נגד כפר קאסם בוינטר ובמשחק השני לא עלה בהרכב ושולב רק כשהקבוצה נקלעה לפיגור, בשל שמועות שהגיעו לראשי הקבוצה לפיהן לא יתאמץ בצמד המשחקים כדי שכפר קאסם תעלה ללאומית.

-איך הרגשת כששמעת מה מייחסים לך?

"המאמן חשב ככה, אבל לא הזיז לי כי הוא מאמן חלש, שגם בשנה שעברה, כשירד ליגה עם מכבי יבנה, האשים את השחקנים שלו, אבל כשההנהלה ואנשים שהייתי איתם שנה וחצי מדברים ככה, מסתכלים עליך מוזר כל השבוע, זה פגע בי מאוד".

-כשעלית כמחליף רצית להוכיח להם שטעו?

"לא רציתי להוכיח להם כלום כי אני לא חייב כלום לאף אחד. מה שהנחה אותי היה קודם לא לרדת ליגה".

-כבשת שער ניצחון וסתמת פיות

"לא רק את הפיות, כמה אנשים רצו לקבור את עצמם".

-מישהו מהקבוצה בכלל דיבר אתך לפני המשחק על השמועות?

"גיל ברעם דיבר איתי על הסוכן שלי, אבל לא אמר לי במפורש. זה לא מעניין אותי ואני לא קשור לכל הסיפורים האלה. זה סיפור שיכול היה לגמור לי את הקריירה. אנשים ניסו לפגוע בי".

-אחרי המשחק מישהו דיבר אתך?

"יוסי זוזוט בא אלי אחרי המשחק וביקש סליחה. אמר שהתקשרו אליו אנשים, דיברו על כסף, לא מבין איך זה קשור אלי. הוא במקום להיות גבר ולהגיד לי דברים בפנים, הלך ודיבר עלי מאחורי הגב, אחרי שיותר מחודש שיחקתי עם זריקות למען הקבוצה. אם לא הגולים שלי, הקבוצה הייתה יורדת ליגה כבר בינואר".

-למרות המשקעים, רואה מצב שתמשיך בהפועל נצרת עילית?

"זה מקום שבאמת הרגשתי שם שנה וחצי כמו שחקן בית, אבל קשה לי להשלים עם זה שאמרו שמכרתי את המשחק. יש לי הצעה עם כפול כסף וליד הבית, לא יודע איך דברים יתפתחו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות