fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כך הפסידה הפועל נצרת עילית 50 אלף שקל

בהסכם העברה של אוהד רבינוביץ לאשדוד מליגת העל, היה סעיף שהעניק לנצרת עילית את הסכום, אם השחקן ישחק 10 משחקים בליגת העל. בינתיים הוא לא שיחק דקה אחת, ברוב המשחקים כלל לא התלבש ונצרת עילית הפסידה את הבונוס
אוהד רבינוביץ (צילום חגאג רחאל)
אוהד רבינוביץ (צילום חגאג רחאל)

הפועל נצרת עילית הפסידה 50 אלף שקל, כתוצאה מעסקת אוהד רבינוביץ, שעבר בקיץ האחרון למ. ס. אשדוד מליגת העל.

אוהד רבינוביץ (צילום חגאג רחאל)
אוהד רבינוביץ (צילום חגאג רחאל)

אחד הסעיפים בחוזה היה שאם השחקן ישחק 10 משחקים במהלך כל העונה, תזכה נצרת עילית לבונוס נוסף בגובה 50 אלף שקל. נכון להיום, רבינוביץ לא קיבל אפילו דקת משחק אחת בליגת העל ולדברי גורמים באשדוד, לא נראה שהמאמן החדש, עמיר תורג'מן, מתכוון לשנות את המצב ולתת לו יותר דקות משחק.

ברוב המשחקים רבינוביץ כלל לא התלבש. ההספק שלו עד כה: 14 דקות בודדות בגביע הטוטו, בניצחון החוץ של אשדוד על הפועל אשקלון.

השבוע התקיימה שיחה בין מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, למנהל אשדוד רפי נידם, בה הבהיר האחרון כי אם המגמה תימשך, לא יהיה מנוס מלשחרר את רבינוביץ בחלון העברות בינואר.

על פי ההסכם בין שתי הקבוצות, יכול רבינוביץ לחזור רק לנצרת עילית בליגה הלאומית. לפני כחודשיים התעניינה בו הפועל עפולה, שזכאית לעדיפות בשחקנים מושאלים מאשדוד, לאחר שהסכימה לוותר על המאמן ראובן עטר לטובת אשדוד, שבינתיים סיים את דרכו בקבוצה.

נצרת עילית תעמוד על הרגליים האחוריות כדי שרבינוביץ לא יגיע דווקא לשכנים מעפולה, אבל לא בטוח שתוכל לשלם לו את הסכומים אותם התרגל לקבל באשדוד, כמעט כפול ממה שהשתכר בנצרת עילית. הפשרה עשויה להיות בדמות ויתור על אופציית החזרה לטובת השאלה לקבוצה אחרת.

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, אישר את הפרטים ואמר: "אנחנו עדיין מחזיקים אצבעות לאוהד ומאחלים לו שיצליח להשתלב באשדוד. מה יקרה אם יהיו התפתחויות בינואר? נגיע לגשר נחצה אותו. למה לצאת בהצהרות מעכשיו?".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות