fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יובנטוס, מילאן, נאפולי, ולנסיה, פאריס סן ז'רמן ו… הפועל נצרת עילית

קבוצות נערים ב' וג' ישתתפו בחול המועד פסח בטורניר יוקרתי בטורינו, איטליה, בהשתתפות קבוצות ממועדונים מובילים באירופה. "נייצג את העיר, נשתדל לעשות זאת על הצד הטוב ביותר", אומר המנהל המקצועי רועי כהן
קבוצת נערים ג' בהדרכת סמי מיכאלוב (צילום עצמי)
קבוצת נערים ג' בהדרכת סמי מיכאלוב (צילום עצמי)

יובנטוס, מילאן, נאפולי, ולנסיה, אספניול, רומא, ויאדוליד, פאריס סן ז'רמן ו… הפועל נצרת עילית. זה יקרה בטורניר המסורתי לקבוצות צעירות, המתקיים מדי שנה בטורינו, איטליה. הטורניר ייערך בחופשת חול המועד פסח, בין התאריכים 13-18 באפריל.

 קבוצת נערים ג' בהדרכת סמי מיכאלוב (צילום עצמי)
קבוצת נערים ג' בהדרכת סמי מיכאלוב (צילום עצמי)

את המועדון ייצגו בטורניר היוקרתי קבוצות נערים ב' בהדרכת איסלאם כנעאן וקבוצת נערים ג' בהדרכת סמי מיכאלוב.
את ההזמנה קיבל המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, רועי כהן, שציין כי תהיה זו הפעם הראשונה בתולדות המועדון, שקבוצות ממחלקת הנוער ישתתפו בטורניר מעבר לים.
רועי כהן: "כבוד גדול לנצרת עילית ולמחלקה ששתי קבוצות יוצאות לטורניר יוקרתי באיטליה, שבו משתתפות קבוצות בכירות בכדורגל האירופאי ואם אנחנו שואפים להתקדם בכדורגל ולעלות ברמה, אז דברים כאלה עוזרים לנו למתג את המועדון והעיר בארץ וגם בעולם".
רועי כהן (צילום עצמי)
רועי כהן (צילום עצמי)

עלות הטורניר מסתכמת בסכום של 4300 שקל לילד, אותו יממנו ההורים. רועי כהן אמר כי הוא מתכוון לבקש סיוע מהעירייה, כדי שתקל מעט על ההורים.
מנכ"ל המועדון, גיל ברעם, בירך על המהלך. "כבוד למועדון שלנו שהקבוצות הצעירות ייצגו אותנו באירופה, זו הולכת להיות להם חוויה מטורפת, אני מאחל להם שייהנו מכל רגע ושייצגו בכבוד את המועדון והעיר", אמר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות