fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חתול שחור בין הפועל עפולה למנכ"ל לשעבר תומר רחמים

האח עידן רחמים: : "שוב ההנהלה הקיימת מוכיחה שלא יודעת להעריך בן אדם כל כל חשוב למערכת" * "המשפט הכושי עשה את שלו... כנראה נכון" * האיש החזק במועדון, היו"ר דני אסולין: "הוא אדם חיובי, מאמין שיירגע
תומר רחמים (צילום: דובורת הפועל עפולה)
תומר רחמים (צילום: דובורת הפועל עפולה)

מתיחות בין מנכ"ל הפועל עפולה לשעבר להנהלת הקבוצה. המנכ"ל לשעבר המוערך, תומר רחמים, אמנם לא נשא כל תפקיד רשמי מאז פרישתו, אבל המשיך לסייע בכל דרך אפשרית מאחורי הקלעים ואף נסע עם הקבוצה למחנה האימונים בסרביה, לבקשתו של היו"ר דני אסולין.

 תומר רחמים (צילום: דובורת הפועל עפולה)
תומר רחמים (צילום: דובורת הפועל עפולה)

הרקע למתיחות היא שיחה קשה שהייתה בין רחמים לראשי הקבוצה על רקע אי העברתו של ערן ביטון בבקרה התקציבית. מאז עברו מים רבים בירדן וחתול שחור עבר בין הצדים. רחמים עצמו ממלא פיו מים ואינו מגיב, אבל אחיו עידן רחמים עשה עבורו את העבודה, כשהעלה פוסט כעוס לפייסבוק.

אחרי שבירך את הקבוצה על הניצחון בהרצליה, כתב עידן רחמים: "שוב ההנהלה הקיימת מוכיחה שלא יודעת להעריך בן אדם כל כל חשוב למערכת, שתרם הרבה לפתיחת העונה הזאת, שהרבה מאוד בזכותו שחקנים קיבלו אישורים, שחקנים שהגיעו עברו בבקרה, שחקנים קיבלו אישורים לצאת למחנה אימונים מהצבא ועוד. הרבה מאוד בזכותו בכלל הפועל עפולה פותחת את העונה הזאת.  אז נכון הוא אחי ויכול להיות שיגידו שאני לא אובייקטיבי, אבל אני חושב שזאת בושה וחרפה, ההתנהגות שלהם אליו, המשפט הכושי עשה את שלו… כנראה נכון. מקווה מאוד שתומר רחמים, שאיכפת לו נטו מהקבוצה ולא מהרעש מסביב ולא מחפש כותרות של תפקידים, למרות שהציעו לו כל תפקיד אפשרי במועדון רק שיחזור, למד לקח וילמד עם מי יש לו עסק".

יושב ראש הפועל עפולה, דני אסולין: "היה ויכוח איתי ועם ששי, שיחה לא נעימה, אני מאמין שתומר יירגע כי הוא אדם חיובי, חבר שתורם למערכת ועוזר לה, אני חושב שאח שלו שעה טעות שהעלה את הפוסט, הסברתי לו שאף אחד לא פגע בתומר".

תומר רחמים סירב להתייחס לדברים והסתפק ב"הכל שטויות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות