fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמיד מנצרת עילית זכה במלגה מטעם ממשלת גרמניה

אלעד פייל הלומד בכיתה י"א מופת בבית הספר אורט שרת בנצרת עילית, חזר עמוס חוויות ורשמים
אלעד פייל בגרמניה (צילום: עצמי)
אלעד פייל בגרמניה (צילום: עצמי)

תלמיד מנצרת עילית, קיבל מלגה מטעם ממשלת גרמניה במסגרת תוכנית שמטרתה להפגיש בין בני נוער מישראל וגרמניה – מלגת יוהנס. התלמיד, אלעד פייל, הלומד בכיתת י"א מופת בבית הספר אורט שרת בנצרת עילית, חזר משהות בגרמניה, עמוס חוויות ורשמים. "הגעתי בזכות המורה הכי טובה בעולם, דבורה יחזקאל, שהציגה בפני את התוכנית", אמר פייל.

על מנת להתקבל למלגה מטעם ממשלת גרמניה, היה עליו לענות על עשר שאלות באנגלית, שאחת מהן היא כתיבת חיבור. מבין כל המתמודדים, מתקבלים לשלב הראיונות בשגרירות גרמניה בתל אביב חמישים נערים ונערות בגילאי 16-18 ושם נקבעים 20 הסופיים.

המלגה כללה עשרה ימים בגרמניה. "התארחתי אצל משפחה מארחת לא יהודית, הלכתי לבית ספר רגיל בעיירה ליד ליפציג", משחזר פייל, "הכרתי שם את המארח שלי הנס, שליווה אותי בכל הביקור, אפילו חגגתי שם את היום הולדת שלי. החלק השני של המלגה כלל חמישה ימים בברלין עם כל הילדים הישראלים ומארחיהם. נפגשנו עם נציגי משרדי הנשיא, נציג ממשרד החוץ הגרמני שאחראי על השטח שממרוקו לאיראן והייתה לנו הזדמנות לשאול אותם שאלות שונות. טיילנו בעיר, בבניין הפרלמנט הרייכסטאג ועשינו טיול בבונקרים מהמלחמה הקרה".

אלעד פייל מסכם ואומר: "החוויה הייתה מיוחדת ומרגשת, אני מאוד שמח וגאה שהתקבלתי למלגה. אני מאוד מאושר מההיכרות עם בני נוער גרמניים, בטוח שאשמור על קשר ואף אפגש אתם בעתיד. אני ממליץ לכל אחד לנסות להתקבל".

אלעד פייל בגרמניה (צילום: עצמי)
אלעד פייל (מימין) בגרמניה (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות