fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שפושניק: "הכסא שלי מושך אותם כמו דבורים לדבש"

טוען סגן ראש העיר נצרת עילית, יוסי שפושניק, שמועצת העיר תדון בשבוע הבא בהדחתו מהעירייה
יוסי שפושניק
זה לא יהיה הפתעה עבורי. יוסי שפושניק (צילום: קרן אקריש)
יוסי שפושניק
זה לא יהיה הפתעה עבורי. יוסי שפושניק (צילום: קרן אקריש)

חברי מועצת העיר נצרת עילית, קיבלו זימון לישיבת מועצה שלא מן המניין, שתתקיים ביום רביעי הבא. על הפרק: הדחת סגן ראש העיר, יוסי שפושניק. באופוזיציה פועלים כבר חודשים ארוכים להדחתו, אולם ראש העיר הצהיר בעבר כי אינו תומך במהלך. מעניין יהיה לשמוע את דעתו לאחר שהצביע נגדו.

שפושניק השבוע: "הייתה הצבעה על הקמת שכונת ארמון ההגמון שתוצאותיה היו 10 נגד 3, אני מעריך שההצבעה הייתה עניינית ולא פוליטית, מה שבלט זה שגדלקין לא הופיע, ואין לי ספק שהוא לא הגיע כדי להראות את נאמנותו לראש העיר, בניגוד להחלטת המפלגה שלו. חבל מאוד שאנשים חותרים למקום בצורה פוליטית ולא עניינית".

על הישיבה המתוכננת להדחתו אמר: "לא שמעתי, אני יודע שהיו מהלכים, אבל ראש העיר הודיע כי הוא מתנגד. אם זה יקרה זה לא יהיה הפתעה עבורי, כבר שנתיים שהם מנסים להדיח אותי, פעם יצאו נגד ראש העיר ונגדי, עכשיו זה רק נגדי, בדרך הורידו את עדי ברקו (המ"מ לשעבר), כנראה שהכסא שלי מושך אותם כמו דבורים לדבש".

בתחילת השבוע הסביר כי ראש העיר ואלכס גדלקין מקדמים את הקמת השכונה חרף התנגדות התושבים יהודים וערבים כאחד. בשבוע שעבר התקיימה ישיבת מועצת עיר בה הודח שפושניק מתפקידו על רקע התנגדותו להצעת ראש העיר וגדלקין להקמת השכונה.

שפושניק מביא עמו נתון מדהים לפיו 69% מתושבי נצרת עילית, יהודים וערבים מתנגדים להקמת השכונה, על פי סקר מכון דחף בהנהלת ד"ר מינה צמח. יצוין כי בסופו של דבר הצביעו שמונה חברי מועצה בעד ההדחה, חמישה נגד, שניים לא הגיעו לישיבה.

תגובת ראש העירייה שמעון גפסו: "יוסי שפושניק שירת את העיר בנאמנות כסגן ראש עיר, נהניתי לעבוד איתו, וצר לי על שבתום מאבק משפטי ממושך, מועצת העיר החליטה להדיח אותו. אני בטוח שיוסי עוד יתרום רבות לנצרת עילית הן כחבר מועצת העיר והן במסגרת הסמכויות שהוא עדיין מחזיק בהן, ואני מאמין ומקווה ששיתוף הפעולה שלנו יימשך עוד שנים רבות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות