fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סרן שי טוביה ממושב ציפורי קיבל את אות מצטיין הרמטכ"ל

"על מצוינות, על מסירות ועל דוגמה אישית", נכתב בתעודת ההוקרה שהוענקה לחייל שנפצע במבצע צוק איתן. אביו, בועז טוביה: "אני ומשפחתי גאים בהישגים שלו ובעיקר בערכים שהקנינו לו"
שי טוביה (צילום: עצמי)
שי טוביה (צילום: עצמי)
שי טוביה  (צילום: עצמי)
שי טוביה (צילום: עצמי)

סרן שי טוביה ממושב ציפורי, קצין צה"ל בדרגת סרן, מפקד פלחוד 931 בחטיבת הנחל, קיבל השבוע את אות מצטיין הרמטכ"ל. הטקס התקיים בראשון בבסיס תל נוף, במעמד הרמטכ"ל, בכירי המטה הכללי והמשפחות. טוביה, בן 26, המשרת 8 שנים בצבא, היה אחד מ- 40 החיילים שקיבלו את האות. "על מצוינות, על מסירות ועל דוגמה אישית", נכתב בתעודת ההוקרה שהוענקה לו.

טוביה הוא בוגר מערכת החינוך של עמק יזרעאל והתחנך בבית הספר ויצו נהלל, שם למד במגמת ביו טכנולוגיה, וסיים עם בגרות עם ציונים גבוהים במיוחד. כמו כן בצעירותו היה פעיל בתנועת המושבים. כזכור, שי טוביה השתתף במבצע צוק איתן, נפצע בידו במהלך לחימה בשכונת סג'עיה ופונה במסוק לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם נותח בידו הפצועה. מייד לאחר שפקח את עיניו אמר לסובבים אותו כי הוא רוצה לחזור מהר ככל האפשר כדי להיות עם החיילים שלו בעזה. "אני לא מפקיר את החיילים שלי, רוצה להיות אתם בשטח"" חזר ואמר.

אביו, בועז טוביה, מלא גאווה: "שי הוא ילד טוב שחונך לאהבת הארץ ולתרומה לקהילה. אני ומשפחתי גאים בהישגים שלו ובעיקר בערכים שהקנינו לו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות