fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גם מועמד מפלגת העבודה עוזב את נצרת עילית

סמי כהן, שנכשל בבחירות האחרונות, מתכוון לעזוב גם הוא. "מי שתקע לי סכין בגב בעצם תקע סכין גם לעצמו"
סמי כהן (צילום: ישראל פרץ)
סמי כהן (צילום: ישראל פרץ)
סמי כהן (צילום: ישראל פרץ)
סמי כהן (צילום: ישראל פרץ)

אחרי הסערה שעלתה בעקבות כוונתו של המתמודד לראשות עיריית נצרת עילית, עדי ברקו, לפיה הוא מתכוון לעזוב את העיר, מסתבר כי גם מועמד נוסף מתכוון לעזוב את נצרת עילית: סמי כהן, מי שעמד בראש מפלגת העבודה בבחירות האחרונות.

סמי כהן (68), סגן אלוף במיל', 44 שנים תושב העיר, מסביר: "ההחלטה לא באה ביום בהיר אחד, זה בגלל הרבה דברים מצטברים, לא קשור רק לתוצאות הבחירות. הילדים שלי עזבו את העיר, אין לי כל כוונה להסתובב בעיר בחוסר מעש. אני ואשתי בפנסיה, רוצים לעשות דברים בעיר הזו, אבל לצערי אני לא רואה שאנחנו יכולים לעשות, אפילו להתנדב אין לנו איפה. לצערי, רוב החברים שלנו עזבו, אני לא עוזב בשמחה אלא בעצב. אנחנו שוקלים לעבור לחיפה או לקריות, כדי להיות ליד הילדים והמשפחה".

כהן מוסיף ואומר: "זו עיר שאהבתי לחיות בה, אהבתי את האנשים בה, אבל הזמנים השתנו. השלטון השתנה לרעה, לא רואה את השלטון הנוכחי מציל את העיר מהתהום בו היא נמצאת, לא רואה את העיר מתקדמת, זו עיר שהגעתי אליה בגיל 22, בימים שעוד נקראה קריית נצרת, ואני מודה למי שהביא אותי לעיר שותה אני אוהב, אבל לצערי המציאות השתנתה ולרעה".

מה צמריך לקרות כדי שתשנה את דעתך?
"אני רוצה להישאר, אבל לא רואה עצמי הולך כל יום לרסקו ומשחק שש בש. לא רוצה לשבת בבתי קפה ולהעביר את הזמן. פעם אחת בשבוע מספיקה לי. אני רוצה לעשות דברים, לתרום, לבנות, לסייע, אני חושב שאני מסוגל לעשות זאת, להזיז דברים, אבל לצערי האנשים היום כבר אינם אמינים. כבר לא אכפת להם מהעיר, הם דואגים לאינטרסים הצרים שלהם".

עד כמה לתבוסה בבחירות הייתה השפעה על החלטתך לעזוב?
"לפני הבחירות אמרתי שאני בא מנקודת אפס. קיבלתי מפלגה מפוררת לא הצלחתי להתרומם איתה, ניסיתי לאחד את השורות, לשקם, לצערי זה לא צלח. תקעו לי סכין בגב, זה מעציב מאוד, אבל זה המצב. מי שתקע לי סכין בגב בעצם תקע סכין גם לעצמו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות