fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זוכרים את איציק כץ ז"ל

הטורניר השני לזכרו של איציק כץ ז"ל, התקיים השבוע במושב בלפוריה בו התגורר כל חייו * הפנינג של כדורגל לזכר האיש שכל כך אהב את המשחק * "אבא אהב כדורגל והייתה לו שמחת חיים. ככה אנו רוצים להנציח אותו דרך הכדורגל והשמחה", אמרו בני משפחתו.
איציק כץ ז"ל
איציק כץ ז"ל

ביום שלישי האחרון, התאספו חברים, בני משפחה, מכרים ושחקני עבר לחלוק כבוד לבלם הפועל בלפוריה בעבר, איציק כץ ז"ל.

איציק כץ ז"ל
איציק כץ ז"ל

במושב בו התגורר כל חייו ושיחק, התאספו החברים בבריכה המקומית, העלו זיכרונות על כץ, ששיחק לצד אחיו אריה ועבד במקביל כשוטר. אלמנתו פנינה והילדים יזהר, אסי, אורית ודרור דאגו לאירוע ההנצחה. כ- 300 אורחים מכל רחבי העמק הגיעו להשתתף ולכבד.

בטורניר עצמו שיחקו קבוצת בני המשפחה נגד ותיקי בלפוריה, משחק שהסתיים בניצחון המשפחה 1-3. שפט: נמרוד ברין. כמו כן שפטו בטורניר מייק זגורי והראל סלע.

הפנינג משפחתי
הפנינג משפחתי

קבוצות ילדים ג' 'כובשים בעמק', (ילדים כיתות א-ג), בניהולו של עמוס קלס, גברה על ילדי בלפוריה בתוצאה 2-7 (הצטיין יהב כהן עם צמד).

בגילאי הנוער שיחקו הפועל עפולה והפועל נצרת עילית, במשחק שהסתיים בניצחון נוער עפולה מהליגה הארצית על נצרת עילית מהליגה הלאומית בתוצאה 2-3.

גם הנשים כיכבו
גם הנשים כיכבו

והיה גם משחק נשים פיקנטי: בנות המשפחה ניצחו 0-1 את בנות בלפוריה. כבשה את השער אורית פרידמן, בתו של איציק. כיכבה: השוערת דגנית ברעם.

"אבא אהב כדורגל והייתה לו שמחת חיים. ככה אנו רוצים להנציח אותו דרך הכדורגל והשמחה. אנו מתכוונים להפוך את הטורניר למסורת", אמרו בני משפחתו.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות