fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה גיששה אצל גל הראל ושחר בללתי

גורמים בעפולה גיששו השבוע אצל שני השחקנים, שלא ממהרים להגיע לקבוצה של ראובן עטר
אלי בללתי (משמאל) צילום חגאג רחאל
אלי בללתי (משמאל) צילום חגאג רחאל

הפועל עפולה בדקה באמצע השבוע אפשרות לצרף לקבוצה את הקשר האחורי הותיק, גל הראל, לו חוזה לעונה הבאה. נציגים מעפולה פנו להנהלת עכו ובדקו אפשרות לצרף את הראל, שבשלב זה נחשב לאחד מחמשת השחקנים המנודים בעכו, שחקנים בעלי חוזה כבד שהתבקשו לקצץ, אך מסרבים לעשות זאת.

גל הראל, בן 27, גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה ואף הספיק לשחק בהפועל באר שבע. על פי גורם בהפועל עכו: "הם פנו אלינו, הפנינו אותם לשחקן עצמו, אמרנו שאם יגיעו אתו להבנות, לא תהיה מניעה לשחרר אותו".

הדברים הובאו לידיעתו של גל הראל, שמיהר להתקשר לחברים בעפולה במטרה לברר על הקבוצה. אותם גורמים בעפולה הבהירו לו שנבנית קבוצה של צעירים. "רק לך יהיה מה להפסיד אם תבוא לכאן", אמרו לו.

בעקבות הדברים ששמע החליט הראל לרדת מהנושא, וזאת מבלי ששוחח אפילו פעם אחת עם אנשי עפולה. יש לציין כי גם הפועל רמת גן רוצה את השחקן.

בללתי רוצה ליגת על

אחרי שהבינו שיהב גורפינקל לא ישחק בעונה הקרובה בהפועל עפולה, החלו בקבוצה בניסיון מהיר לאיתור מגן שמאלי. השם הראשון שעלה היה של אלי בללתי, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה וכעת מתאמן בבני הידוה ואף יצא איתה למחנה אימונים בהונגריה. יש לציין כי בללתי נמצא על תקן של נבחן בבני יהודה ואין לו שם חוזה.

אלי בללתי (משמאל) צילום חגאג רחאל
אלי בללתי (משמאל) צילום חגאג רחאל

מספר שחקנים התקשרו השבוע לבללתי, תושב עפולה, ששיחק בבית ספר לכדורגל של שרון יונה בעפולה ועזב למחלקת הנוער שלך הפועל קריית שמונה, ממנה הושאל בשנה שעברה לעפולה, סיפרו לו על ההתפתחויות עם יהב גורפינקל ובדקו האם יסכים לחזור לעפולה, אליה הושאל בינואר בעונה החולפת ורשם בשורותיה 14 משחקי ליגה.

בלילתי אמר לשחקנים שפנו אליו כי עזב את הפועל עפולה כדי להתקדם וכי הוא מבקש תחילה למצות עד תום את אופציית ליגת העל, שהכי קוסמת לו בשלב זה של הקריירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות