fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"המקום של הפועל בית שאן הוא בליגה הלאומית"

ראש העיר רפאל בן שטרית פותח את עונת הכדורגל ומכוון גבוה. החזון שלי שבתוך שנתיים הקבוצה תצליח להעפיל ללאומית", הוא מצהיר
ראש העיר עם שחקני הפועל בית שאן )
ראש העיר עם שחקני הפועל בית שאן )

עם רדת המסך על העונה החולפת ולפני בעיטת הפתיחה לעונת הכדורגל 2016-2017 נדרש אליה ראש העיר רפאל בית שאן: "המקום של הפועל בית שאן הוא בליגה לאומית מכל הבחינות: מתקן, קהל, היסטוריה, מסורת. החזון שלי שבתוך שנתיים הקבוצה תצליח להעפיל אל הליגה הלאומית. בעונה הקרובה או זאת שאחריה", אומר ראש העיר.

בן שטרית, מנסה בהתמדה וללא לאות לגייס תקציבים שיאפשרו את פעילותה הסדירה של הקבוצה בעונה הבאה. "חשיבות קיומה של קבוצת הכדורגל בעיר שלנו ידועה לכל. אנחנו משקיעים מאמצים רבים וממושכים כל העת כדי להגדיל את התמיכה בקבוצה שכיום עומדת על כ- 900.000 ₪. נעשה מאמצים עליונים לגייס עוד 600.000 ₪ ובתקציב של מיליון וחצי ש"ח אפשר יהיה לדבר על עלייה" אומר בן שטרית.

ראש העיר עם שחקני הפועל בית שאן  )
ראש העיר עם שחקני הפועל בית שאן )

השבוע העבירה העירייה תקציב על סך 175 אלף שקל לתשלומי שכר ולסיום ההתחייבות לשחקנים. "כעת, לאחר שהבטחנו שקט כלכלי אנחנו יכולים להתפנות להיערכות נכונה וטובה לקראת עונת הכדורגל הבאה", ציין בן שטרית.

ראשי הקבוצה הודו לראש העיר ולמחזיק תיק הספורט וסגן ראש העיר אליעזר כהן זדה על תמיכתם החשובה והמוערכת בקבוצה. מנכ"ל הקבוצה אורן מנחם נדרש אף הוא השבוע לקבוצה: "השחקנים קיבלו את משכורת חודש אפריל, ובכך סיימנו את החוב כלפי השחקנים. העברת התקציב אפשרה תשלום משכורות השחקנים ותשלומי מס הכנסה, ביטוח לאומי והוצאות ספקים. כעת, אנחנו מתחילים להתמקד בנושא בניית הסגל לעונה הבאה כשהכוונה היא להגדיל את התקציב בשאיפה להיאבק בעונה הקרובה על כרטיס העלייה ללאומית. היה לנו מאוד חשוב להסדיר את נושא המשכורות מול השחקנים ואני שמח שעמדנו בזה הודות לתמיכה של העירייה והעומד בראשה רפאל בן שטרית".

המנכ"ל הודה גם לקהל המקומי שתמך בקבוצה לאורך כל העונה ולחברי מועדון האולטראס המעודדים ודוחפים את הקבוצה לניצחונות ולהישגים. "אנחנו מאמינים שבעונה הבאה גם הקהל יחזור ליהנות מהקבוצה", סיכם מנחם.

כאמור, בקבוצה משדרים רוח אופטימית ומכוונים גבוה לקראת העונה הבאה. המאמן מוריס אוזן ימשיך עונה נוספת לאחר שהאריך את חוזהו ובימים אלה מתחילים בהפועל בית שאן להתמקד בנושא בניית הסגל ובניית תקציב הולם בשאיפה להיאבק בעונה הקרובה על כרטיס העלייה ללאומית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות