fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החוטפים דרשו כופר מבני משפחתו של החטוף בתמורה לשחרורו

החשודים הובילו את הקורבן לשדה חיטה הקרוב לצומת בית רימון שם במעמקי השדה, הכו אותו בחוזקה כבלו אותו ואף גרמו לו לכוויות באמצעות גחלים בחלקי גופו השונים ובמקביל התקשרו לבני משפחתו והציבו להם אולטימטום.
אחד החוטפים אחרי שנעצרו (צילום דוברות המשטרה)
אחד החוטפים אחרי שנעצרו (צילום דוברות המשטרה)

אמש (שישי) בשעות הלילה, הגיע תושב כפר כנא לביתו של תושב זרזיר, אותו הוא מכיר, בשנות ה-40 לחייו וביקש ממנו להצטרף אליו לנסיעה. תושב זרזיר הסכים ונכנס לרכבו של הצעיר/גבר. להפתעתו ברכב חיכו עוד שני צעירים, תושבי כפר כנא. החשודים הצביעו לקורבן על רכב נוסף הנוסע בעקבותיהם המשמש אותם כתגבור במידה ויתנגד להם.

 אחד החוטפים אחרי שנעצרו (צילום דוברות המשטרה)
אחד החוטפים אחרי שנעצרו (צילום דוברות המשטרה)

החשודים הבהירו לקורבן כי אם הם לא יקבלו סכום  של אלפי שקלים יאונה לו רע. הקורבן מסר כי אין לו סכום כזה והוא גם לא יודע מאיפה לארגן סכום כזה.

החשודים הובילו את הקורבן לשדה חיטה הקרוב לצומת בית רימון שם במעמקי השדה, הכו אותו בחוזקה  כבלו אותו ואף גרמו לו לכוויות באמצעות גחלים בחלקי גופו השונים ובמקביל התקשרו לבני משפחתו והציבו להם אולטימטום.

אחיו של הקורבן הגיע מידית לתחנת משטרה וסיפר להם על שיחת הכופר. השוטרים הפעילו אמצעים טכנולוגים מתקדמים לאיתור הקורבן ובנוסף הזניקו מסוק משטרה וכוחות משטרה רבים. לאחר שהוברר כי ככל הנראה האירוע כולו התרחש באזור צומת בית רימון סמוך לאחד השטחים החקלאים הנמצאים במקום, חלק מכוחות המשטרה חסמו את צירים המובילים לאזור במטרה לחסום הגשת סיוע לחשודים ולמנוע מהחשודים להימלט מהמקום.

במקביל כוחות משטרה רבים הגיעו לאזור המדובר והחלו לערוך סריקות רגליות אחר הקורבן והחשודים. השוטרים הצליחו לאתר את מקום המסתור בו הוחזק הקורבן.

עם הגעת השוטרים התפתח מרדף רגלי אחר החשודים שהחלו להימלט במהלכו נעצר אחד החשודים. בהמשך בסיוע מסוק ואמצעיו הצליחו השוטרים לאתר את חמשת החשודים הנוספים כשהם שכובים על הקרקע מוסתרים מאחורי השיבולים במקומות שונים בשדה שגודלו עשרות דונמים וצמחיה צפופה בגובה של 2 מטר.

כל 6 החשודים נעצרו ובנוסף נתפסו 2 הרכבים ששימשו אותם לחטיפה. ששת החשודים הובאו לבית משפט השלום בנצרת והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרם.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל עשתה מאמצים רבים ללכוד את החשודים על חם. לכידתם של החשודים בזמן קצר תוך הפעלת כל האמצעים מראה כי כולם שווים בפני משטרת ישראל ואין הפרדה בין דם לדם והיא פועלת בכל המגזרים במטרה למגר את האלימות ולהביא את העבריינים לדין".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות