fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבהלה לכרטיסים למשחק על הליגה הלאומית

ביקוש רב לכרטיסים למשחק ההישרדות מחר נגד כפר קאסם. מנכ"לית העירייה, חווה בכר, פועלת להבאת תלמידי העיר למשחק. ראש העיר, רונן פלוט, יצא בקריאה לתושבי העיר להגיע ולהיות עם הקבוצה באחד ממבחני האמת שלה. "הגיע הזמן לגלות לוקאל פטריוטיות ולעודד את הקבוצה שלנו", קרא פלוט לאוהדים.
מצרך מבוקש. כרטיס למשחק
מצרך מבוקש. כרטיס למשחק

המצרך המבוקש ביותר הוא כרטיס כניסה למשחק החשוב מחר (שלישי, שעה 15:00), על מקום בליגה הלאומית בין הפועל נצרת עילית, למ. ס. כפר קאסם, שיתקיים באצטדיון גרין.

מצרך מבוקש. כרטיס למשחק
מצרך מבוקש. כרטיס למשחק

אתמול העבירה נצרת עילית לכפר קאסם 500 כרטיסים ועוד 100 הזמנות, שנמכרו תוך שעה אחת בלבד. נצרת עילית הבהירה כי הקופות כלל לא ייפתחו, כפר קאסם ביקשה עוד כרטיסים והערב (שני) נשלחו אליה עוד 500 כרטיסים נוספים. ההערכה היא שבמגרש יהיו כ- 2500 צופים.

גם בנצרת עילית נרשם ביקוש רב לכרטיסים. מנכ"לית העירייה, חווה בכר, פועלת להבאת תלמידי העיר למשחק. ראש העיר, רונן פלוט, יצא בקריאה לתושבי העיר להגיע ולהיות עם הקבוצה באחד ממבחני האמת שלה. "הגיע הזמן לגלות לוקאל פטריוטיות ולעודד את הקבוצה שלנו", קרא פלוט לאוהדים.

כזכור, במשטרה הגדירו את המשחק כדרגה 4 בסיכון, כשהדרגה הגבוהה ביותר היא 5. 59 סדרנים, 54 שוטרים ו- 4 פרשים על סוסים יאבטחו את המשחק, כך נקבע בישיבת הכנה למשחק. אוהדי כפר קאסם יישבו ביציע המזרחי, אוהדי נצרת עילית במערבי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות