fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האלוף ממגדל העמק

דימה סמירנוף תלמיד כיתה ז' בבית הספר "יערת העמק" במגדל העמק זכה באליפות הארץ בהדיפת כדור ברזל
ברדה מעניק תעודה לדימה (צילום עצמי)
ברדה מעניק תעודה לדימה (צילום עצמי)

הישג נאה להודף כדור הברזל הצעיר ממגדל העמק דימה סמירנוף: מקום ראשון באליפות הארץ לבתי ספר.

סמירנוב, תלמיד כיתה ח' החל להתאמן לפני כשנה במסגרת מועדון הספורט הבית ספרי ביערת העמק, תחת הדרכתו של המאמן דודו כהן שגילה מיד את הפוטנציאל הטמון בנער הצעיר במיוחד בהדיפת כדור ברזל ומיד הפנה אותו למאמן האתלטיקה מרק בלכמן, שמפעיל חוג אזורי במסגרת מועדון אתלטיקה של ההתאחדות לקידום כישרונות צעירים מערי הסביבה באתלטיקה.

ברדה מעניק תעודה לדימה (צילום עצמי)
ברדה מעניק תעודה לדימה (צילום עצמי)

כשנה בלבד לאחר שהחל את דרכו בענף הוא גילה עליונות בתחום על בני גילו וכבר בתחרויות הראשונות מיקם עצמו במקום הראשון במחוז חיפה. כדי לשפר את הישגיו לרמה הארצית קיבל את המלצתו של מאמנו והעלה מסת משקל בכ-20 ק"ג נוספים שסייעו לו לשפר את התוצאות האישיות בצורה דרמטית לקראת אליפות הארץ שהתקיימה לאחרונה.

בתחרות הארצית השיג סמירנוף תוצאה טובה (15:29 מטר) והצליח לזכות במקום הראשון בארץ ובמדליית הזהב ולבסס את מעמדו כהודף כדור הברזל הטוב בארץ לבני גילו.

מאמנו, דודו כהן, סיפר לאחר התחרות: "ביערת העמק אנו מטפחים מועדון ספורט איכותי המקדם הרבה כשרונות וביניהם דימה סמירנוף. במשך 30 שנות עבודתי כמורה לחינוך גופני לא פגשתי ספורטאי בעל רצינות וכשרון כמו של דימה שמתנהל כמקצוען באימונים ובמשטר התזונה שהביאו אותו להישג הנפלא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות