fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האח הגדול: מצלמות נוספות הותקנו ברחבי מגדל העמק

העירייה הוסיפה שני מוקדים נוספים למערך המצלמות העירוני במתחם התרבות והספורט וכן ביציאה מהעיר מכיוון נוף העמק
מצלמות בכניסה לעיר (צילום עצמי)
מצלמות בכניסה לעיר (צילום עצמי)

ראש העיר מגדל העמק, אלי ברדה, הורה להרחיב את מערך המצלמות העירוני לשני מוקדים נוספים. המוקד הראשון הוא למעשה שלוחה שהוקמה סמוך לקריית התרבות והספורט במתנ"ס. המצלמות בשלוחה הנ"ל יצפו על השטח שבין המתנ"ס העירוני, מרכז הטניס, אולם הספורט, מגרש הכדורגל ועד למרכז המוזיקה והמחול.

מצלמות בכניסה לעיר (צילום עצמי)
מצלמות בכניסה לעיר (צילום עצמי)

המוקד השני של המצלמות יוקם ביציאה מהעיר מכיוון "נוף העמק" ולמעשה עם הקמתו השלימה העירייה לרשת את כל הכניסות והיציאות מהעיר במערך מצלמות משוכלל בו הושקעו כמיליון שקלים עד כה.
כזכור, כחלק משמירה על ביטחונם האישי של התושבים, למען רווחתם וכמו כן למניעת ונדליזם ואלימות, התקינה עיריית מגדל העמק בשיתוף פרויקט "עיר ללא אלימות" של המשרד לביטחון הפנים מצלמות באזורים שונים במגדל העמק.
הפרויקט החל לפני שנתיים כאשר הוצבו מצלמות ב"פארק הראשונים" (בעקבות הרחבת הפארק יוצבו בעתיד הקרוב מצלמות נוספות), ב"פארק רבין" וכן בחלק מהכניסות לעיר. המצלמות משדרות למוקד העירוני שהפך ל"מוקד רואה" בעל שליטה, בקרה וצפייה על אזורים ציבוריים במטרה לתת מענה לתושבי העיר.
בנוסף תחנת משטרת מגדל העמק והשיטור העירוני מחוברים גם הם על מנת לתת מענה מקיף של 24 שעות, 7 ימים בשבוע.
"הפרויקט נועד לשפר את איכות החיים, ביטחונם האישי ורכושם של התושבים במרחב הציבורי שכן התקנת המצלמות נועדה למנוע גנבות, ונדליזם ואלימות", סיפרה מנהלת "עיר ללא אלימות" בעיר, שירלי אלקובי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות