fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית בושת התגלה בבניין מגורים במרכז עפולה

אחת העובדות בבית הבושת (צילום דוברות המשטרה)
אחת העובדות בבית הבושת (צילום דוברות המשטרה)

במסגרת פעילות יזומה פשטו שוטרי משטרת ישראל על בית בושת בבניין מגורים במרכז עפולה.

אחת העובדות בבית הבושת (צילום דוברות המשטרה)
אחת העובדות בבית הבושת (צילום דוברות המשטרה)

בדירה נמצאו 2 נערות ליווי זרות בתחילת שנות השלושים לחייהן והסרסורית שלהן גם היא בשנות ה-30 לחייה, תושבת נצרת עלית. הבנות כולן נעצרו והיום בית משפט השלום בנצרת האריך את מעצרן  עד ליום שני ה-10.7.17.

בנוסף בדירה נתפסו מאות קונדומים וכסף בסך של כ-2,000 ש"ח וברשותה של הסרסורית נתפסו גם מספר טלפונים ניידים. בעל הדירה בה בוצעה הפעילות יוזמן לשימוע לפני סגירת המקום.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בתופעת הזנות תופעה שלילית בה משולבת פעילות עבריינית רחבה יותר: ניצול, פגיעה גופנית ונפשית בנותני שירותי הזנות ולעיתים אף גם סחר בבני אדם".

עוד הוסיפו במשטרה כי "תופעת הזנות אף מעמידה בסיכון את מקבלי השירותים, הן בשל המערבות של גורמים עברייניים בהפעלתה והן בשל החשש לפגיעה בריאותית. הפעלה של בתי בושת באיזורי מגורים מהווה מפגע לדיירי הסביבה ופוגעת באיכות חייהם".

במשטרה סיכמו ואמרו: "משטרת ישראל תמשיך לפעול באופן יזום למיגור התופעה וקוראת לאזרחים המוצאים את עצמם נפגעים מקיום הפעילות לפנות לתחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריהם

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות