fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בבית שאן מצדיעים ומחזקים באהבה את חיילי המילואים

ראש העיר רפאל בן שטרית: "אנו גאים להשתתף בפרויקט שמחזיר אהבה וחיבוק גדול לאלו שתורמים מעצמם למדינה".
עושים להם כבוד (צילום עצמי)
עושים להם כבוד (צילום עצמי)

גם מחלקת ההסברה בעיריית בית שאן משתתפת בקמפיין שמקיימת חטיבת דובר צה"ל בשיתוף השלטון המקומי לחיזוק מערך המילואים והוקרת אנשים המשרתים במילואים מהיישוב!

במסגרת הקמפיין נתלו ברחבי הארץ שלטי חוצות המודים ומוקירים אנשי מילואים מכל רשות.

מדובר במיזם משותף של צה"ל ואיגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל, לחיזוק מערך המילואים לקראת "יום המילואים", שיצוין בקרוב.

עושים להם כבוד (צילום עצמי)
עושים להם כבוד (צילום עצמי)

מצפון ועד דרום הוצבו 1000 שלטי חוצות המצדיעים ומחזקים באהבה את חיילי וחיילות המילואים, שעושים לילות כימים, עוזבים את המשפחה ואת חיי השגרה רק כדי להגן על ביטחון תושבי מדינת ישראל.

לפרויקט, נבחרו מתוך עשרות אלפי חיילי המילואים, מאות קצינים וחיילים ממערך המשרתים ברחבי הארץ, ששמם מתנוסס בגאון לצד ברכת הרשות המקומית.  מבית שאן נבחרו חיילי המילואים – מוטי תורג'מן, גואל שמש, גיא מיכאלי, גיל אלקובי, צחי פרנקו, רזי סיסו ומוטי אביטבול.

ראש העיר רפאל בן שטרית אמר כי הפרויקט נועד להעלות את קרנם של אנשי המילואים שמדי שנה נקראים לדגל ומתייצבים לשירות החשוב בהגנה על גבולות המדינה. "אנו גאים להשתתף בפרויקט שמחזיר אהבה וחיבוק גדול לאלו שתורמים מעצמם למדינה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות