fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

באחי נצרת מבקשים לסייע לאלן מסודי

סיפורו נוגע הלב של אלן מסודי, שפורסם בסוף השבוע שעבר, עורר את רחמי אנשי מכבי אחי נצרת, הקבוצה בה הספיק לשחק במשך 3 עונות והם הבטיחו להיכנס לעובי הקורה במטרה לסייע.
אלן מסודי (צילום חגאג רחאל)
אלן מסודי (צילום חגאג רחאל)

סיפורו נוגע הלב של אלן מסודי, שפורסם בסוף השבוע שעבר, עורר את רחמי אנשי מכבי אחי נצרת, הקבוצה בה הספיק לשחק במשך 3 עונות והם הבטיחו להיכנס לעובי הקורה במטרה לסייע. "נבדוק מה אנחנו יכולים לעשות למענו", מבהיר חבר ההנהלה אחמד חילו, "מכבי אחי נצרת לא מפקירה את השחקנים שלה, גם אלה שכבר אינם חלק מהמועדון".

אלן מסודי (צילום חגאג רחאל)
אלן מסודי (צילום חגאג רחאל)

על פי הפרסומים, מסודי שבימי השיא שלו שיחק בסנט אטיין בליגה הראשונה בצרפת והרוויח סכומי עתק, נותר ללא פרוטה, מתגורר במוטל זול בדרום תל אביב ומתחנן בפני רשויות ההגירה שיאפשרו לו להישאר בישראל אחר 11 שנים בהן הוא מתגורר במדינה, כדי להיות כאן עם בתו.
אלן מסודי (38) שיחק במדי מכבי אחי נצרת 3 עונות בהן כבש 26 שערי ליגה במדי הקבוצה.
בעונת 2012/13 הוא כבש 11 שערי ליגה, בעונת 2013/14 הוא כבש 12 שערי ליגה , ובעונת 2014/15 הוא כבש 5 שערי ליגה ולמעשה זו הייתה עונתו האחרונה כשחקן פעיל ובגיל.
גורמים שונים הביעו ביקורת על הנהלת הקבוצה, משום שעדיין לא הכריזו רשמית על אדהם הדייה למאמן הקבוע. "בגלל שראש העיר לא יכול לקבל אותו אז לא יוצאים בהכרזה הרשמית?", תהה גורם בעיר המקורב לקבוצה. הקפטן אמג'ד סולימאן: "אדהם הדייה שיחק אתנו, אין איש שמכיר יותר טוב את המנטליות של השחקנים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות