fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אם היה לי סוכן גדול הייתי היום לפחות במכבי תל אביב"

חלוץ מכבי אחי נצרת, מייקל סיטון, לא כבש העונה ושומע רינונים על מעמדו הרופף * למה לא מזכירים את זה שעשו עלי שני פנדלים ואם הייתי בועט אותם היו לי שני שערים? כמה מצבים הכינו לי עד היום? למה לא מדברים על זה שיחקתי רק במשחק אחד 90 דקות מלאות", אומר השחקן יליד ג'מייקה להגנתו
מייקל סיטון (צילום חגאג רחאל)
מייקל סיטון (צילום חגאג רחאל)

החלוץ מייקל סיטון, בן 21, הגיע למכבי אחי נצרת על תקן של הבטחה גדולה, אבל נכון להיום, בחלוף 13 משחקי ליגה, טור הכיבושים שלו עומד על 0  במשחקי הליגה ובאחי נצרת מודים: "השערים שלו חסרים לנו. הבאנו אותו שיבקיע, אבל הוא לא מספק את הסחורה".

מייקל סיטון (צילום חגאג רחאל)
מייקל סיטון (צילום חגאג רחאל)

סיטון השתלב היטב באחי נצרת, מקובל מאוד על השחקנים, משקיע המון באימונים ובמשחקים, אבל לא מצליח לכבוש והשמועות על מעמדו הרופף עושות כנפיים. לדברי גורם באחי נצרת: "אף אחד לא ייפול על הרגליים אם הוא יעזוב בינואר".

"זה לא ששכחתי לכבוש, למה לא מזכירים את זה שעשו עלי שני פנדלים ואם הייתי בועט אותם היו לי שני שערים במאזן? כמה מצבים הכינו לי החברים לקבוצה עד היום? למה לא מדברים על זה שיחקתי רק במשחק אחד 90 דקות מלאות", אומר סיטון בתגובה למעמדו.

סיטון הגיע לארץ בעונה שעברה להפועל רמת גן מהליגה הלאומית, בשורותיה כבש 6 שערי ליגה בחצי עונה ועד שניים במסגרת גביע הטוטו. בחודש ינואר עבר להפועל תל אביב בליגת העל, שם שותף במשחק אחד ויחיד, נגד הפועל חיפה. הוא נולד בקינגסטון, ג'מייקה ובגיל 7 עבר להתגורר בארצות הברית בעקבות הוריו. "הם עזבו לפני, אני נשארתי עם סבא וסבתא שלי", הוא נזכר.

כשהגיע לאחי נצרת ביקש תחילה להתגורר ב… תענכים. כשהובהר לו כי זה רחוק מדי העדיף לסגור דירה בעפולה. "רציתי בית חדש ובעפולה יש המון בנייה חדשה", מסביר השחקן שמצפה להגעת חברתו הקנדית לישראל בעוד כשבועיים.

על הקליטה שלו באחי נצרת הוא אומר: "יש לנו קבוצה טובה, קיבלו אותי יפה, לא היה לי פשוט להשתלב כי הגעתי אחרי פתיחת העונה, לא עשיתי הכנה עם הקבוצה ולקח לי זמן להכיר את השחקנים ולהם להכיר אותי. הם עדיין לומדים אותי ואני אותם".

למעשה, הליגה השנייה בישראל הייתה ברירת מחדל עבור מייקל סיטון, שבקיץ האחרון נבחן בקבוצות מאוסטריה ונורבגיה, הציג לטענתו יכולת טובה, אבל לא קיבל חוזה. "היה לי מזל רע, הייתי טוב במבחנים, אבל פתאום התחילו לדבר על זה שאני צעיר מדי ואין לי ניסיון", הוא אומר, "אני חושב שאם היה לי סוכן גדול הייתי היום לפחות במכבי תל אביב, אבל אני לא מתלונן. אני צעיר ויש לי המון סבלנות, מאמין שעוד אגיע לקבוצה בכירה, אם זה בישראל או באירופה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות