fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי 30 שנה: כדורגלן העונה עדיין לא מימש את הפרס

יגאל כהן מודה: "היום אין מצב שהייתי מוותר על כרטיסי הטיסה" * כדורגלן העונה 2017/2018 יטוס לנופש באגן הים התיכון * מי יהיו נבחרי העונה של ידיעות הגליל? כל התשובות בקרוב
הזוכים הראשונים בתואר. יגאל כהן ומשה גבאי ז"ל (צילום יורם בן יהודה)

כדורגלני העונה הראשונים של ידיעות הגליל היו יגאל כהן, אז שחקן הפועל נצרת עילית ומשה גבאי ז"ל, אז שחקן מכבי אחי נצרת. אגב, שתי הקבוצות הובילו את הטבלה ערב מחזור נעילת העונה, אך הפסידו במחזור האחרון ולא עלו לליגה הארצית, הליגה הארצית, הליגה השנייה בכדורגל הישראלי באותם ימים.

הזוכים הראשונים בתואר. יגאל כהן ומשה גבאי ז"ל (צילום יורם בן יהודה)

כהן וגבאי הוכתרו בטקס חגיגי וזכו בכרטיסי טיסה ללונדון. בעוד שמשה גבאי המיר את היעד וטס לקפריסין, שם קיימה קבוצתו מחנה אימונים בעונה שאחרי (עם המאמן אורי ויינברג ז"ל, הקבוצה הפליגה לאי השכן באוניה), הרי שיגאל כהן לא מימש את הזכייה עד עצם היום הזה.

בחלוף 30 שנים אומר כהן: "הייתי ילד, לא ידעתי מה זה חוץ לארץ, העדפתי להישאר במגדל העמק. חשבתי מה לי וללונדון, היום אין מצב שהייתי מוותר על כרטיס הטיסה".

בינתיים הולכות ומשלמות ההכנות לקראת הכתרת כדורגלן העונה 2017/18 של עיתון ידיעות הגליל, שיזכה בשובר טיסה זוגית לכל יעד שיחפוץ בחוץ לארץ.

מספר ספונסרים נרתמו להצלחת האירוע המתגלגל, ביניהם עיסא ערטול מנצרת עילית, יבואן המשקה GOOD, דני וגלית מלכין מ'קו האופנה' בעפולה, בעלי המותג 'גליתה' יגאל אעידן מ'אעידן אבטחה', שי מויאל מ'מחסני הנעלה' בנצרת עילית, רוני רובין מ'רובין נכסים', שלומי ביטון מ'דפוס שלומי', איציק שוקרון מ'מכבסת מלבין הצפון', מוסך חוסאם את חוסאם מעפולה ואחרים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות