fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אוהדי גלבוע גליל הצדיעו למשפחת פארן

תלו ביצע הקבוצה שלט ענק ובו הבעת תנחומים כנים למשפחת פארן על מותו של בנם אור לפני כחודשיים. אור פארן ז"ל היה תלמיד כיתה י"ב ששיחק כדורסל בקבוצת "הפועל נשר", כאשר התגלה לו גידול סרטני בבטנו. כל אהבתו הייתה לספורט החיפאי והוא היה אוהד כדורסל וכדורגל מושבע
כדורסלני גלבוע גליל חוגגים (צילום דובקרות המועצה)
כדורסלני גלבוע גליל חוגגים (צילום דובקרות המועצה)

הנשמה המיוחדת והלב הרחב שיש בקרב אוהדי קבוצת הכדורסל הפועל גלבוע-גליל, קיבלו ביטוי מיוחד במהלך משחק הניצחון אתמול על מכבי חיפה, כאשר אוהדי גלבוע-גליל תלו ביצע הקבוצה שלט ענק ובו הבעת תנחומים כנים למשפחת פארן על מותו של בנם אור לפני כחודשיים. אור פארן ז"ל היה תלמיד כיתה י"ב ששיחק כדורסל בקבוצת "הפועל נשר", כאשר התגלה לו גידול סרטני בבטנו. כל אהבתו הייתה לספורט החיפאי והוא היה אוהד כדורסל וכדורגל מושבע של קבוצת מכבי חיפה. אהדתו ואהבתו לקבוצה היו אדירים והם אלה שחיזקו אותו, כאשר הוא התעקש להגיע להיכל ברוממה, בכל הזמן הממושך של מחלתו הארורה.

כדורסלני גלבוע גליל חוגגים (צילום דובקרות המועצה)
כדורסלני גלבוע גליל חוגגים (צילום דוברות המועצה)

אור הלך לעולמו ב-25.7 כשמאות מבין מלוויי דרכו האחרונה, לבושים בצבע הירוק ובידיהם בלונים ירוקים, שהופרחו לאוויר לחופשי. ארגון האוהדים של הפועל גלבוע-גליל, בראשותו של עידן דרורי, לא נותר אדיש לצער ולכאב המשפחה ולתחושת האובדן בקרב האוהדים מחיפה. השלט הגדול התנוסס ביצע לאורך כל המשחק וגרר עמו תגובות מרגשות מצד הנהלת מכבי חיפה ומצד אוהדי חיפה, שציינו כיצד אוהדי הגלבוע הם ההוכחה להבדל בין "ארגון של אנשים, לארגון של אוהדים עם נשמה".

המאמן אריאל בית הלחמי סיכם את משחק הניצחון ואמר:  "בחצי השני היינו יותר טובים, שיחקנו הרבה יותר מסודר. שמרנו טוב על הכדור והם סיימו את החצי השני רק עם 2 חטיפות. עשינו ניצחון גדול, זה חשוב מאוד. מצד שני, לא קרה כלום ולא צריך להסתנוור יותר מדי. נשמח, נחזור להתאמן ואנחנו הולכים הלאה. אנחנו מאוד שמחים עם השחקנים שלנו, הקבוצה טובה, מחוברת ומחויבת וזה הכי חשוב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות