fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוקרי להב 433 החרימו מסמכים ממשרד הקליטה בקרית ים

מעט לפני חג הפסח הגיעו חוקרי יחידת להב 433 למשרד הקליטה בקרית ים והחרימו מסמכים שונים, אולם עד כה לא נעשו זימונים לחקירה.

יחידת להב 433 היא היחידה הארצית של המשטרה למחלמה בשחיתות ובפשע המאורגן. בתקופה האחרונה חשפה היחידה חקירה מסועפת שהיא מנהלת נגד פעילים במפלגת ישראל ביתנו בשורה של עבירות שוחד ומנהל תקין. ענייני הקליטה בקרית ים נמצאים תחת אחריותו של סגן ראש עיריית קרית ים, אדם אמילוב, הממונה על תיק הקליטה וחבר מפלגת "ישראל ביתנו".

גורם בכיר בעירייה אישר כי חוקרי להב 433 אכן לקחו מסמכים שונים הנוגעים לענייני קליטה אולם בעירייה טרם יודעים על מה מדובר ומה הנושאים הנחקרים. השערה אחת היא כי ייתכן והחוקרים מחפשים קשר לחקירה המסועפת נגד פעילים ממפלגת "ישראל ביתנו". בתגובתה הרשמית נמסר מהמשטרה: "כי מבלי להתייחס לפרטים המופיעים בפניה, איננו נוהגים להתייחס לקיומן של חקירות או לפרטים אודות חקירות מתנהלות ואין בכך כדי לאשר או להכחיש קיומה של חקירה כזו או אחרת".

"אני לא יודע על איזו חקירה מדובר" אמר אמילוב "זה לא קשור אלי, לקחו מסמכים לא רק מהמשרד שלי אלא גם מעוד מקומות. ניסיתי לבדוק כמה פעמים ולא קיבלתי שום תשובה. אין לנו פה שום סודות, זה לא משרד אישי שלי ואין לי שום קשר לשום חקירה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות