fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוגש כתב אישום נגד הנהג שדרס למוות את כרמלה רותם בנתניה

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (שני) לביהמ"ש המחוזי מרכז כתב אישום נגד ממוס מוקאזדה, בן 40 מנתניה, בגין עבירות של נהיגה בשכרות והריגה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד דן כהן, הנאשם צרך סם מסוג קנביס אז נהג הנאשם ברכב משא ברחוב ז'בוטינסקי בהוד השרון כשבגופו נמצא החומר הפעיל בקנביס. באותה עת בשעה 10:55 נהגה לפני הנאשם אחת המתלוננות ברכב מסוג שברולט טראוורס, ובמסלול הנגדי אליו נהג אחד המתלוננים ברכב מסוג פורד. בנוסף, על אי התנועה שהיה משמאלו של הנאשם עמדה המנוחה, כרמלה רותם ז"ל, בעודה אוחזת בעגלת תינוק בה נמצאת נכדתה.

רכב השברולט טראוורס חלף על פני פס האטה, התקרב למעבר החצייה והאט את מהירות נסיעתו. הנאשם לא היה ער להאטת הטראוורס. משהבחין בכך- הסיט הנאשם בחוזקה את ההגה לשמאל. למרות הסטת ההגה, פגע הנאשם עם חזית רכבו בחלקו האחורי של הטראוורס. מיד לאחר מכן, בעודו לוחץ בחוזקה על דוושת ההאצה, המשיך הנאשם בנסיעה לכיוון צד שמאל, עלה עם רכבו על אי התנועה, פגע והפיל חלק מגדר המתכת וכן פגע בעוצמה במנוחה שנהרגה במקום. לאחר פגיעה זו המשיך הנאשם לנסוע, עבר לנתיב הנגדי, ופגע ברכב חונה וכן חסם את דרכו של הפורד שכתוצאה מכך נפגע בחזיתו.

"במעשיו המתוארים לעיל, נהג הנאשם ברכב בהיותו שיכור, לא שם ליבו כנדרש למתרחש בכביש ותחת בלימת רכבו, הוא סטה לנתיב הנגדי תוך מעבר על אי התנועה הבנוי ודריסתה למוות של כרמלה ז"ל. בכך, נטל הנאשם סיכון בלתי סביר בנהיגתו וגרם בקלות דעת למותו של אדם. הנאשם מואשם בעבירה של נהיגה בשכרות ובהריגה".

הפרקליטות בקשה פסילת רשיונו של הנהג וציינה שלנאשם עבר תעבורתי הכולל 43 הרשעות קודמות, הרשעה בנהיגה בשכרות אשר בגינה נדון בשנת 2011, בין היתר, לפסילת רישיון נהיגה למשך 10 חודשים ומאסר על-תנאי. כמו כן יש לו עבר פלילי הכולל שתי הרשעות משנת 2011, בעבירות של כניסה לישראל שלא כחוק ופיקוח על מצרכים ושרותים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות