fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

‏העיקר הבריאות: יריד חוויתי לבני המשפחה

לראשונה יתקיים יריד בריאות בסימן אורח חיים בריא שיכלול עמדות הסברה ובדיקות כלליות בשיתוף עמותת ידידי המרכז הרפואי לגליל, סדנאות יצירה ויוגה צחוק, הרצאות להתפתחות הילד, סדנת סושי, טיפולים אלטרנטיביים, שיטת חטואל הסודית להרזיה ועוד אטרקציות והטבות. ראש עיריית עכו שמעון לנקרי: "אני קורא לתושבים ליטול חלק ביריד חשוב זה לשמירה על בריאות המשפחה"
"קשר שאי אפשר לתאר אותו במילים". דלילה ומעיין חטואל צילום: קארין כהן
"קשר שאי אפשר לתאר אותו במילים". דלילה ומעיין חטואל צילום: קארין כהן

יריד חשוב לקהילה בעכו. ד"ר מסעד ברהום (צילום: בית חולים נהריה)
העלאת המודעות. ד"ר מסעד ברהום

יריד בריאות חווייתי יתקיים ביום ראשון, 6 למרס בקניון עזריאלי עכו בשיתוף עמותת ידידי המרכז הרפואי לגליל בנהריה, האגודה למלחמה בסרטן, החברה למתנ"סים ועיריית עכו. היריד ייערך לראשונה בעכו בסימן אורח חיים בריא לכל בני המשפחה ובמעמד ראש עיריית עכו שמעון לנקרי ומנהל המרכז הרפואי לגליל ד"ר מסעד ברהום.

מטרת היריד הינה להגיש את המידע הרב ביותר עבור הקהילה בעכו ובאזור אשר לרוב אינם מגיעים לבדיקות תקופתיות וכך הם יכולים להמשיך ליהנות משגרת חייהם ואף להקפיד על אורח חיים בריא.

במסגרת הפעילות ביריד הבריאות יפעלו 20  עמדות לבדיקות כלליות של המרכז הרפואי לגליל לטיפול ומניעה של מחלות וללא כל  עלות כספית. בין הבדיקות שיתבצעו: לחץ דם, בדיקות א.א.ג, בדיקות סכרת ועוד.כמו כן יפעלו עמדות הסברה והדגמה של החייאת תינוקות ומבוגרים, דוכני חכם בשמש למזעור נזקי הקרינה ופעילות יצירה לילדים, דוכן של כללית סמייל לבריאות השן, עמדת התרמת דם ועוד.

חשוב להשתתף ביריד. שמעון לנקרי (צילום: יח"צ)
קריאה להשתתף ביריד. שמעון לנקרי (צילום: יח"צ)

מירב הדגש ביום הבריאות מכוון עבור המשפחות הצעירות כדי להעלות את המודעות להתפתחות נכונה החל מגיל הינקות. במסגרת היריד, נשים בהריון יקבלו הסבר מפורט מדוכן האגף לבריאות האשה החדש במרכז הרפואי לגליל המציע חדרי לידה חדשניים בכל אזור הצפון. החל משעות הבוקר, לצד פעילויות עבור בני הגיל השלישי תיערך גם פעילות לנשים בחופשת לידה בנושא התפתחות תינוקות,  דגשים עיקריים בהחייאת תינוקות, הפעלה עם ליצן רפואי ובלונים וסדנת יצירה.

מנהל המרכז הרפואי לגליל ד"ר מסעד ברהום: "שיתוף הפעולה עם הקהילה מתבטא בתחומים רבים ובין השאר, קיום ירידי בריאות בערים השונות. עמותת הידידים מובילה מהלך מבורך שאליו חוברת הנהלת המרכז הרפואי, הצוות והמחלקות השונות ובמטרה להעלות את המודעות של הקהילה בתחומים חשובים וזאת דרך עמדות הבדיקה המיוחדות שיהיו ביריד. אני מבקש להודות לראש עיריית עכו שמעון לנקרי על השותפות ביריד למען הקהילה".

השיטה הסודית. דלילה ומעיין חטואל (צילום: קארין כהן)
השיטה הסודית. דלילה ומעיין חטואל (צילום: קארין כהן)
אבא טישו. צביקה גרינוולד (צילום: עצמי)
אבא טישו. צביקה גרינוולד (צילום: עצמי)

 

סדנת סושי. בועז בר ליפשיץ (צילום יח"צ)
סדנת סושי. בועז בר ליפשיץ (צילום יח"צ)

אחר הצהריים ייהנו המבקרים מטיפולים אלטרנטיביים של כללית רפואה משלימה: שיאצו, עיסוי, רפלקסולוגיה ועוד,  שעת סיפור עם צביקה גרינוולד; מחבר הספר 'אבא טישו', הרצאה על שיטת חטואל הסודית לכושר והרזיה עם הסייפת האולימפית דלילה חטואל ואחותה מעיין חטואל וסדנת יוגה צחוק להורים וילדים. המבקרים ייהנו בשעות הערב גם בסדנא ייחודית להכנת סושי ואוכל אסייתי בריא וטעים עם הסושי שף בועז בר-ליבשיץ מרשת פרנג'ליקו.

מנכ"ל קניון עזריאלי עכו, רפאל בולניק: "הקניון מאמין בשיתוף הדדי עם הקהילה בעכו ויריד הבריאות הופק עבור התושבים. שמירה על אורח בריא ושמירה על איזון הגוף, זה המניע לכל ההצלחות בחיים. המטרה שלנו היא להעשיר את הידע של הלקוחות שלנו דרך חוויות הבילוי".

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי: "אנו שמחים להיות שותפים באירוע שכל מטרתו לקדם אורח חיים בריא בקהילה. בהזדמנות זו אני קורא לתושבים ליטול חלק ביריד חשוב זה לשמירה על בריאות המשפחה".

יום ראשון, 6.3, בין השעות: 10:00- 13:00, 16:00-19:00, קניון עזריאלי עכו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות