fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שווקו בהצלחה 120 יחידות דיור בתוכנית "מחיר למשתכן" במגדל העמק

נסגרו שני מכרזי "מחיר למשתכן", ששווקו על ידי משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל בהנחה של כ- 18 אחוזים ממחיר השוק.
שכונה חדשה במגדל העמק (צילום עצמי)
שכונה חדשה במגדל העמק (צילום עצמי)

כ-120 יחידות דיור בשיטת "המחיר למשתכן" שווקו בהצלחה במגדל העמק. הזוכה במכרז של משרד השיכון ורשות מקרקעי ישראל הינו היזם תאופיק דראושה, בהנחות המבטיחות הנחות של מאות אלפי שקלים למשפחות צעירות וזוגות צעירים חסרי דיור ממגדל העמק. מחיר דירת 100 מ"ר נטו כדוגמא, בתוספת מרפסת, מחסן וחנייה יעמוד על מחיר של כ-669,582 שקלים, מחיר המגלם הנחה של 209,425 אלף שקלים כולל מענק בסך 60,000 שקלים למשתכן.
המכרזים ששווקו בהצלחה במסגרת המסלול "מחיר למשתכן" במגדל העמק הינם חלק מהקמת שכונה חדשה בעיר, "מצפה העמק שלב ב'", הממוקמת במרכז העיר. פרויקט זה כולל 118 יח"ד בבנייה רוויה ובסך הכל מתוכננות לשיווק בשכונה 530 יחידות דיור. בתוך כך נודע כי בעוד כשבועיים, ב22.2.15, אמור להיסגר מכרז שלישי במסלול "המחיר למשתכן" ברחוב "יפה נוף" שבשכונת מצפה העמק שכולל 76 יחידות דיור נוספות.

שכונה חדשה במגדל העמק (צילום עצמי)
שכונה חדשה במגדל העמק (צילום עצמי)

יש לציין כי מיד עם פרסום המכרזים במגדל העמק דרש ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה ממשרד הבינוי והשיכון לשנות את תנאי המכרז שהעניקו 20% מיחידות הדיור בלבד בהעדפה לתושבי העיר. בעקבות קריאתו נענה המשרד והעלה את אחוזי העדפה לכ-35% לתושבי המקום.
ראש העיר אלי ברדה אמר מיד לאחר סגירת המכרז: "הביקוש לדירה במגדל העמק מתבטא גם בהתמודדות מספר יזמים בכל מכרז שהמדינה מפרסמת ובקצב מכירת הדירות לרוכשים, כולל לתושבים חדשים. מדובר באינדיקציות חיוביות המשדרגות את מעמדה של מגדל העמק כעיר מוצלחת שכדאי לגור בה. נלחמתי והצלחתי להעלות את אחוזי העדפה לתושבי העיר כדי לאפשר לזוגות צעירים להשתקע בעירם ולהיות שותפים להמשך תנופת הפיתוח שלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות