fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשימת חדשה מתמודדת לבחירות לראשות קרית אתא

מתמודדים לבחירות בקרית אתא. צילום מסך
מתמודדים לבחירות בקרית אתא. צילום מסך

רשימת חדשה הודיעה על התמודדות לראשות עיריית קרית אתא בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות שיתקיימו בחודש אוקטובר בשנה הבאה. "אתא 2018-מחזירים את העיר לתושבים" היא הרשימה שבימים אלו מחפשת אחר מועמדים מטעמה לתפקיד ראש הרשות.

הבחירות לרשויות המקומיות מתקיימות אחת לחמש שנים ושיעור ההצבעה בהן נחשב לנמוך עם ממוצע של פחות ממחצית בעלי זכות הבחירה שמממשים את זכותם הדמוקרטית. ברשויות רבות, ראש עיר מכהן, יכול להישאר בתפקידו כמה קדנציות ברציפות, מה שאומר כהונה שנמשכת יותר מעשרים שנה. כדי להיבחר לראש הרשות, המועמד צריך לזכות בלפחות 40 אחוז מקולות הבוחרים.

מתמודדים לבחירות בקרית אתא. צילום מסך
מתמודדים לבחירות בקרית אתא. צילום מסך

קרית אתא היא רשות שמזוהה שנים רבות עם מפלגת הליכוד עוד מתקופתו של דוד ראם בשנות התשעים ולאחריו יעקב פרץ שמכהן כיום בתפקיד. במהלך כל מערכות הבחירות הקודמות לא קמו לפרץ, מועמדים שיערערו באופן מיוחד על כהונתו והוא זכה בניצחונות גורפים כמעט ללא מאמץ מיוחד.

הבחירות הקרובות יכולו להביא עימן יותר עניין לעומת המערכות הקודמות לאחר שלפני כמה חודשים הודיע איש העסקים, מיקי קופל, על כוונתו להתמודד על ראשות העירייה וכעת נוספה רשימה חדשה שהודיעה גם היא על כוונה דומה. את הרישמה הקים תושב העיר, ר', 37,  שבשלב זה מבקש להישאר בעילום שם (שמו שמור במערכת) שעבר להתגורר בקרית אתא לפני שש שנים בעקבות נישואיו לבת העיר. את פעילותו הוא מנהל בשלב זה באמצעות הפייסבוק ובודק את תחושות הציבור.

"אני לא איש פוליטי ואין לי עניין להיות מועמד לפוליטיקה המקומית או לראשות העירייה" הוא מבהיר בפתח שיחתו עם "הד הקריות" "אני רוצה להדליק את הגפרור. המטרה היא להחליף את ראש העירייה מטעמים של אזרחות נטו". ר' הוא יועץ אסטרטגי ומומחה לשיווק דיגיטלי ולדבריו "היכולות שיש היום בעולם הדיגטלי הן ענקיות. אפשר לעשות מפץ גדול, אני יכול להפוך את העיר. פרץ נטוע חזק בעיר ואם אני מצליח להניע ציבור גדול לקלפיות ביום הבחירות אפשר לשנות את התמונה".

ר' אומר כי הוא מודע לעובדה שפרץ הוא מועמד מטעם הליכוד וכי הרוב המוחץ של בעלי זכות הבחירה הם מצביעי ליכוד, אולם הוא טוען כי כיום יש בעיר קהל צעיר גדול שמודע לזכויות ולאיכות החיים שמגיעה לו. "התשתיות של העיר הרוסות, מדרכות שבורות, כבישים עקומים, ונדליזם, גרפיטי ועד הרבה דברים שפוגעים באיכות החיים" הוא אומר "המפתח לזכות בבחירות נמצא אצל החבר'ה הצעירים שלא מוכנים לשתוק ורוצים איכות חיים. פרץ נמצא בתפקיד כבר המון זמן והגיע הזמן להעביר את התפקיד למישהו אחר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות