fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קייטנת המדע תתקיים בכל הקריות, מלבד קרית מוצקין

קייטנה (צילום: Kris Kerzman . מתפרסם לפי רישיון CC BY 2.0 דרך ויקישיתוף)
קייטנה (צילום: Kris Kerzman . מתפרסם לפי רישיון CC BY 2.0 דרך ויקישיתוף)

שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס הודיע בתחילת השבוע כי בקיץ הקרוב יהנו ילדי חיפה והקריות משבוע של קייטנה מסובסדת, שתעשיר את הילדים בתחומי המדע והטכנולוגיה. זוהי הפעם השלישית ברציפות שמקיים המשרד את הקייטנה אך בשונה מבשנים הקודמות, הקציב המשרד השנה סכום שיא של 4 מיליון שקלים, שיאפשר לקיים את הקייטנות ב-  147 ישובים מדן ועד אילת, ולהעניק לילדים רבים הזדמנות להיחשף לעולם המדע. עלות ההרשמה לכל ילד הינה 80 שקלים בלבד.

הקייטנה תחל לפעול מיד לאחר סיום הקייטנות הציבוריות ותימשך 5 ימים, כולם ביוזמה ובמימון של משרד המדע ובתפעול חברת YTEK . הקייטנה מיועדת לילדים בגילאי כיתות א'-ו', כאשר מדי יום, יפעילו המדריכים 3 סדנאות שונות ומגוונות בנושאי רובוטיקה, אלקטרוניקה, טכנולוגיה וחדשנות, אשר יועברו בצורה חווייתית ומעשירה ללא צורך בידע מקדים.

שר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס קרא להורים  לרשום את ילדיהם לקייטנה ולאפשר להם טעימה קטנה שתחשוף אותם לעולם העתיד : ""קייטנות הקיץ של משרד המדע מנגישות את המדע, הטכנולוגיה, החדשנות, הרובוטיקה והסייבר לכל ילדי ישראל. זוהי תוספת לקייטנות הקיץ, ובמקרה זה בעלות מינימלית של 80 שקלים לילד, לכל השבוע אני קורא להורים למהר ולהרשם, כדי שכולם יהנו: גם הם וגם הילדים". אקוניס הוסיף כי " ילדים שנחשפים בגילאים צעירים לתחומי מדע וטכנולוגיה הם הילדים שישנו את המחר. אנחנו רוצים לתת הזדמנות שווה לכולם להיות חלק מהשינוי הזה".

עיון ברשימה שפורסמה על ידי משרד המדע והטכנולוגיה מראה כי הקייטנה תתקיים בקרית אתא, קרית ביאליק וקרית ים ושמה של קרית מוצקין נעדר מהרשימה. בתגובה לכך נמסר ממשרדו של אקוניס "משרד המדע עשה את המיטב כדי לקיים קייטנות בכל הארץ, אך מכיוון שהפריסה היא מצפון ועד דרום- הקייטנות בקריות יתקיימו בקריית אתא, קריית ים וקריית ביאליק מה שבמרחק גאוגרפי די קרוב לקריית מוצקין ביחס למקומות אחרים. אנחנו בתקווה שתגדל ההרשמה לקייטנות ובעתיד תגדל רשימת היישובים בהם תתקיים".

מעיריית קרית מוצקין נמסר "העירייה פנתה ללשכת השר והודיעו לנו כי נפתחה הרשמה נוספת מרזרבות. אנו מגישים "קול קורא" בימים הקרובים כך שגם ילדי קריית מוצקין ייהנו מקייטנה זו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות