fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פקחים טובים באמצע הדרך

קשישה ערירית מנצרת עילית שוחררה מבית החולים בשעת ערב מאוחרת בשיא הסערה. פקחי העירייה נחלצו לעזרתה לאחר שהתברר כי אין ביכולתה להגיע לביתה ולא עזבו אותה עד אשר וידאו שהיא בסדר ומטופלת על ידי עובדת סוציאלית
הפקח מסייע לקשישיה (צילום עצמי)

צעיר שהבחין במצוקתה של קשישה בעת ששהה בבית החולים האיטלקי בנצרת יחד עם אמו, מיהר להעלות פוסט לפייסבוק.  "הגעתי עם אמי לבית החולים עקב תאונת דרכים וראיתי אישה מבוגרת יושבת בכיסא הגלגלים בכניסה לבית החולים כשעל גופה סימנים כחולים. שאלתי אותה אם הכל בסדר והיא סיפרה לי ששחררו אותה מבית החולים, אבל אין לה איך להגיע לביתה שבנצרת עילית. היא סיפרה שהחליקה במדרגות של בניין מגוריה בזמן שתכננה ללכת לבדיקה בקופת חולים".

הפקח עמית כהן מלווה את הקשישה לביתה (צילום עצמי)
הפקח עמית כהן מלווה את הקשישה לביתה (צילום עצמי)

הצעיר גילה אמפתיה לסיפורה של הקשישה והזמין לה מונית על חשבונו. "קניתי לה קפה הפוך חם, עזרתי לה לעלות למונית והיא כל הזמן ברכה אותי. שאלתי אותה יש מי שיעזור לה לעלות לביתה והיא ענתה שאין לה אף אחד. ובעלה נפטר לא מזמן והיא לבדה".

הצעיר החליט להתקשר 107 למוקד של עיריית נצרת עילית. המוקד העביר את הפניה למנהל הפיקוח אילן מונטינצ'לו.

"הפקח עמית כהן ליווה את התושבת עד ביתה, הוא  עזר לה לעלות במדרגות ולא עזב אותה עד שווידא שהיא בסדר ועובדת סוציאלית מטעם העירייה מטפלת בה", סיפר מונטיצ'לו.

הצעיר סיכם בפוסט: "תראו לי איזה עירייה הייתה עושה כזה דבר ? שולחת ניידת פיקוח שתעזור לאישה מבוגרת שמגיעה מבית החולים ודואגת שתרגיש בטוחה וששומרים עליו תמיד. אני ממש גאה בעירייה שלנו".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות