fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פעילים של מרלי זכו במכרזים והתקבלו לעבודה בעיריית נהריה

רותי נחום. (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קרן אטיאס- בובליל, רותי נחום ושאול יפרח, שלושה פעילים מרכזים של ראש עיריית נהריה רונן מרלי התקבלו לתפקידים שונים בעירייה נהריה.  אטיאס- בובליל, מספר עשר ברשימתו של מרלי ותמכה בו בכל קמפיין הבחירות, התמודדה על מכרז למנהלת פניות הציבור. עיריית נהריה דאגה להוציא הודעה בזו הלשון: "מינוי ראשון. אטיאס מונתה לתפקיד הממונה על פניות הציבור ויועצת לקידום מעמד האישה בעיריית נהריה. אטיאס נכנסה השבוע לתפקידה החדש ואמרה: "שיפור מערך השירות לציבור עומד בראש מעייני. אעמוד בקשר ישיר ויומיומי עם בכירי העירייה כדי לטפל ביעילות ובמקצועיות בפניות התושבים. כמו כן, קידום מעמד האשה הוא תחום שקרוב מאוד ללבי, ואנו נוביל בו תהליכים חשובים לטובת נשות נהריה". ראש העיר, רונן מרלי, אמר השבוע כי הוא רואה חשיבות רבה בקידום שני התחומים שעליהם מופקדת אטיאס, ואיחל לה הצלחה בתפקידה".

רותי נחום. (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

קרן אטיאס - בובליל (צילום: באדיבות עיריית נהריה)
קרן אטיאס – בובליל (צילום: באדיבות עיריית נהריה

אטיאס היא לא המינוי היחיד, שאול יפרח, פנסיונר מחברת בזק שעבד בעברו בעיריית נהריה כסייע לנער באחד מבתי הספר בעיר ופוטר על ידי ראש העירייה לשעבר ז'קי סבג סגר מעגל וחזר לשורות העירייה. הוא נקלט במחלקת הרווחה, אך הגדרת תפקידו של יפרח אינה ברורה בשלב זה.  גורמים בעירייה מעריכים כי ישולב בתפקיד מרכז ועדה.

 

מי שעוד סגרה מעגל היא תקציבאית אגף החינוך רותי נחום שמונתה לעוזרת מנהל אגף החינוך במכרז. נחום הוצבה במקום 14 ברשימת מרלי וידועה במאבקה הארוך מול סבג, לא קיבלה משכורות על עבודתה מעל שנה, מנהלת מאבק משפטי ופנתה בעבר לציבור לצורך גיוס כספים לצורך ניהול המאבק המשפטי.

מעיריית נהריה לא התקבלה תגובה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות