fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה קיבלה בראש 85:53 מאריס סלוניקי

אכזבה עלה ספסל של עירוני נהריה (צילום: Fiba Champions League)

התקופה הרעה של עירוני נהריה נמשכה גם הערב (רביעי) כאשר היא אירחה בעין שרה את אריס סלוניקי היוונית בליגת האלופות וחטפה תבוסה כואבת 85:53 (27:40 לאריס במחצית)

נהריה הגיע למשחק פחות זר, לאחר שנפרדה מהרכז מרקיז טיג והיא נראתה רע מאד מתחילת המשחק ולא הצליחה לאסוף את עצמה, כדי איכשהו להשאר צמודה ליוונים.

ככל שחלפו הדקות היוונים הענישו פעם אחר פעם את הקבוצה של המאמן אריק אלפסי וניצלו 32 איבודי כדור של הסגולים.

קלעו נלנהריה: תומר בר-אבן וניק פאוסט 10 נק' כ"א, ניב ברקוביץ', גילברט בראון ויינסי גייטס 6 נק' כ"א, תומר כהן ורועי נבארו 3 נק' כ"א.

אכזבה עלה ספסל של עירוני נהריה (צילום: Fiba Champions League)
אכזבה עלה ספסל של עירוני נהריה (צילום: Fiba Champions League)

מאמן נהריה אריק אלפסי: "קשה לדבר על משחק כזה. לא ציפיתי שנראה ככה אבל זה איבוד של חוסר ביטחון מתמשך. אבל אין תירוצים, אנחנו לא יכולים להראות כל-כך נרפים בהגנה ובהתקפה ויש לנו הרבה עבודה לעשות. אנחנו משלמים שכר לימוד כבד מאד באירופה. אני אחראי על הקבוצה הזאת, אני בניתי אותה ואני אחראי על כל מה שקורה כאן. אני בראש המערכת וצריך להרים את השחקנים מהמצב הזה. אנחנו צריכים ניצחון ולא משנה איך חייבים לנצח. אנחנו צריכים לשבת ולראות איך אנחנו פותרים את הבעיות שלנו ואנחנו חייבים להשאר אופטימיים".

ניב ברקוביץ': אני באמת לא זוכר כזה משחק מהקבוצה שלנו ומאף קבוצה שהייתי בא. זה היה כדור שלג שהתגלגל תוך משחק ואיבדנו את הביטחון וזה היה באמת מביך. הצוות המקצועי מכין אותנו לכל משחק במאה אחוז ובנתיים זה לא מתחבר וברגע שזה יתחבר זה ייראה אחרת לגמריי. התחושות הן מאד קשות, גם תוך כדי משחק. הבעיה כרגע היא מנטאלית כי אנחנו קבוצה טובה. אנחנו צריכים להיות ביחד ולצאת מהמצב הזה".

אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אחראי על מה שקורה בקבוצה. אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות