fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה פירקה 62:101 את באקן ברס מדנמרק

ניק פאוסט (צילום: fiba champions league)

השיפור ביכולת בליגה בא לידי ביטוי אתמול (שלישי) גם באירופה, כשנהריה פירקה לגורמים בעין שרה את באקן ברס מדנמרק 62:101. ניק פאוסט להט אצל החבורה של המאמן אריק אלפסי עם 23 נק' ברבע השני ו-30 בסך-הכל.

המפגש מול הדנים שממוקמים אחרונים בבית עם ניצחון בודד, לא היה התמודדות של ממש ונהריה שלטה במשחק מהשניה הראשונה ועשתה מה שבא לה על הפרקט כשבמחצית היא כבר הובילה ב-32 נק' 27:59. לפחות ג'ון וויליאמסון אקס נהריה שהצטרף לדנים אבל שיחק, נהנה לחזור לעין שרה וחיבוק גדול נרשם בינו לבין היו"ר ניסים אלפסי.

ניק פאוסט (צילום: fiba champions league)
ניק פאוסט (צילום: fiba champions league)

עוד מחזור אחד נותר בשלב הבתים של ליגת האלופות ונהריה שיפרה בקצת את סיכוייה להעפיל לשלב הבא דרך המקום החמישי, כאשר רק 4 קבוצות מבין 5 הבתים עם המאזן הטוב יותר ימשיכו. במקרה הגרוע, נהריה תנשור למפעל השני של פיב"א היורופ-קאפ.

קלעו לנהריה: ניק פאוסט 30 (5 שלשות), איגור נסטרנקו 16, סטו דאגלאס 12 (7 כ"ח), יהונתן שולדבראנד ויינסי גיטס 11 כ"א, גילברט בראון 9, תומר בר-אבן 6, ניב ברקוביץ', רועי נבארו וטיירון נאש (6 אס') 2 כ"א.

שחקני נהריה חוגגים (צילום: fiba champions league)
שחקני נהריה חוגגים (צילום: fiba champions league)

אריק אלפסי: "היה לנו חשוב להמשיך להראות טוב בבית שלנו. אנחנו רוצים להמשיך בליגת האלופות וזה היה משחק מאד חשוב עבורנו. אני שמח שנראינו ככה וכל השחקנים קיבלו דקות. יש לנו שני משחקים קשים קודם כל נגד הפועל ירושלים ואחר כך נגד פרנקפורט ואנחנו צריכים להתכונן אליהם כמו שצריך".

ביום רביעי 25.1 נהריה תצא למשחק לגרמניה למשחק נגד פרנקפורט, אותה היא הביסה בסיבוב הקודם בעין שרה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות