fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נערי אסי גלבוע בדרך לעשות עלייה

הקבוצה הובילה את הטבלה לאורך כל העונה ורשמה מאזן נדיר של 23 ניצחונות, 2 תיקו ו-2 הפסדים בלבד.
נערי אסי גלבוע (צילום עצמי)
נערי אסי גלבוע (צילום עצמי)

אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, קבוצת נערים א' של אסי גלבוע, תבטיח השבוע את העלייה לליגה הארצית. לקבוצה צפוי משחק קל בחוץ, מול ריינה המדורגת אחרונה בטבלה וספגה 152  שערים. הקבוצה זקוקה לנקודה אחת בלבד כדי להבטיח את הזכייה במקום הראשון.

נערי אסי גלבוע (צילום עצמי)
נערי אסי גלבוע (צילום עצמי)

את הקבוצה מאמן זועבי אדהם, בעל תואר שני בחינוך וספורט, מחנך ומורה לספורט בנעורה, 10 שנים מאמן באסי גלבוע, שהשנה שימש גם כעוזר המאמן בקבוצה הבוגרת לצדו של אבי דנן.

קבוצת נערים א' אסי גלבוע, היא  קבוצה מעורבת, ומשחקים בה קיבוצניקים, מושבניקים, כפרים, עפולאים ובית שאנים. היריבות שלה בצמרת היו בית״ר חיפה והפועל בית שאן. הקבוצה הובילה את הטבלה לאורך כל העונה ורשמה מאזן נדיר של  23 ניצחונות, 2 תיקו ו-2 הפסדים בלבד.

המאמן זועבי, בעל תואר שני בחינוך וספורט, מחנך ומורה לספורט בנעורה, 10 שנים מאמן באסי גלבוע, אומר: ״הקבוצה מגובשת מאד, מכל הבחינות, חינוכית, חברתית וכמובן ספורטיבית. יהודים וערבים שמחו, רקדו וכעסו לאורך כל העונה ביחד. לא עברנו שום משבר, למרות כל מה שהיה מסביב וזה הניצחון האמיתי״.

כוכבי הקבוצה הם: מוחמד עומרי,  שהוא עדיין שחקן נערים ב׳,   אבל סיים כמלך שערי הליגה 37 שערים (כולל חמישייה אחת ושתי רביעיות), מתן גפני קשר מחונן  ועומר זועבי (16 שערים),  שמוזכר כמי שיעלה לבוגרים בשנה הבאה בגלל הנתונים הפיזיים. עוד קשרים מאד דומיננטיים שהשפיעו מאד על הקבוצה היו זוהר צריקאר, ושוער העתיד דביר סבג, אחיינו של מאמן הכושר החדש של נבחרת ישראל, ערן שדו.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות