fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניסוי כלים ראשון: הפועל עכו נפרדה מבני סכנין בתיקו 3:3

הפועל עכו תמריא ביום שישי הקרוב להונגריה, שם תקיים מחנה אימונים של 10 ימים. המשלחת תכלול 22 שחקנים וכל הצוות המקצועי: המאמן שלומי דורה, עוזרו איציק טוויזר, מאמן הכושר אסי כץ ומאמן השוערים עומרי הובל. כמו כן, יצאו הפיזיוטרפיסט ליאוניד קופל ואנשי המשק חיים חזן וצפניה גאון. בראש המשלחת יעמוד מנהל הקבוצה דוניה שינהולץ. היו"ר דודי רוזנפלד, הנמצא בחופשה פרטית, יצטרף למחנה בתחילת השבוע הבא. מנכ"ל הקבוצה רפי סולטן, נשאר בארץ כדי לטפל בעניינים הלוגיסטיים.

במהלך המחנה מתוכננים לקבוצה 3 משחקי אימון: נגד אפולון לימסול הקפריסאית ונגד שתי קבוצות מקומיות.

ערב יציתה למחנה, החתימה הקבוצה את הקשר מינדוגס פנקה (32), וקרובה לסיכום גם עם החלוץ מוראד אבו-ענזה.

פנקה, שחקן נבחרת ליטא לשעבר, הגיע לארץ לפני 3 שנים, ושיחק בקריית שמונה (עמה אף זכה בגביע המדינה) ובמכבי והפועל פ"ת. מנכ"ל הקבוצה רפי סולטן, התייחס לשחקן הרכש החדש כשאמר: "מדובר בשחקן ברמה גבוהה ובעל ניסיון. אני בטוח ביכולתו לשדרג את הקבוצה ולעזור לנו להשיג את מטרותינו".

אבו-ענזה, שהיה בעונה שעברה בהפועל בני לוד מהלאומית, שיחק קודם לכן בעירוני אשדוד בליגת העל.

השבוע, קיימה הפועל עכו ניסוי כלים ראשון, במשחק אימון נגד בני סכנין. עכו הפתיעה כשעלתה ליתרון ראשון כבר בדקה ה-5, מפנדל מדויק של אלמוג אוחיון. בבליץ של 7 דקות (13, 18 ו-20), הפכה סכנין את התוצאה ל-1:3. בדקה ה-29, הבקיע החלוץ הסרבי החדש ברנקו מיכאלוביץ', שער מצמק ובדקה ה-75, כבש מחמוד עבאס, הקשר שהגיע מבני לוד, את שער השוויון וקבע, 3:3.

במהלך המשחק הרבה המאמן שלומי דורה לבצע חילופים, על מנת לבחון, בין השאר, גם את השחקנים הנבחנים ולהתרשם מהשחקנים החדשים שהגיעו.

החלוץ עזאת חלאילה, נפצע בברכו וצפוי לעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה של 3 חודשים. גם אחמד קאסום, אינו כשיר, לאחר ששבר אצבע ברגלו.

הקשר חן ידען, הבלם ליאון אלחרר, ובלם קבוצת הנוער באסל טאהא, שוחררו. ספואן זועבי מהפועל עפולה, אהוד מערבי מהפועל כרמיאל ואלמוג אוחיון מעירוני טבריה, ממשיכים להתאמן וההחלטה לגביהם תתקבל בימים הקרובים.

המגן דניאל בורחל, ששיחק בעכו לפני שנתיים ובעונה שעברה היה בקריית שמונה, חתם בקבוצה

וולקאם. המאמן דורה והמנכ"ל סולטן מקבלים את פנקה (צילום: ויקטור כהן)
וולקאם. המאמן דורה והמנכ"ל סולטן מקבלים את פנקה (צילום: ויקטור כהן)

 

מחלקת הנוער: מונו מאמנים לקבוצות הצעירות

מחלקת הנוער בהפועל עכו, בראשות אשר (ג'וקי) בן חמו ובנו חנן, גיבשה השבוע את סגל מאמני הקבוצות לעונה הקרובה. מיכה מלכה יאמן את קבוצת הנוער, עמי אשכנזי מונה למאמן קבוצת נערים א', ארז מוצפי ימשיך עם נערים ב', ליאור דה כלבו את קבוצת נערים ג', אלון תיבי קודם לקבוצת ילדים א' ואילן אלבז ידריך את קבוצת ילדים ב'.

תפקידים נוספים שאוישו הם של תום אלמדון כמאמן השוערים, אמיל חורגין למאמן הכושר ואוריה עשור תהיה מזכירת המחלקה.

אלברט אדרי, מגדולי שחקני הפועל עכו בעבר, יסייע בצד המקצועי. במסגרת תפקידו החדש, אדרי יעקוב אחר הקבוצות תוך שימת דגש על שחקנים מוכשרים וכישרוניים.

acco-noar-16
הצוות המוביל. אשר וחנן בן חמו עם המאמנים (צילום: באדיבות חנן בן חמו)

מכבי עכו נמכרה לקריית ים

18 שנים לאחר שמכבי עכו הפסיקה את פעילותה והועברה לקריית אתא, ההיסטוריה שוב חוזרת. הקבוצה, שהוקמה מחדש לפני מספר שנים על ידי אשר (ג'וקי) בן חמו, הודיעה על הפסקת פעילות והעבירה את סמכויות הניהול שלה להפועל קריית ים מליגה ג'. בעקבות כך, תתפוס קריית ים את מקומה של מכבי עכו ותשחק בעונה הקרובה בליגה ב'.

בשבוע שעבר, נפגשו הצדדים וחתמו על זיכרון דברים. על פי ההסכם, הנהלת הפועל קריית ים מתחייבת לשלם את החובות הכספיים של מכבי עכו בסך 110 אלף שקלים, הכוללים תשלומים למס הכנסה, חברת ההסעות, חברת ביגוד ומשכורת אחרונה לשחקנים.

בן חמו, שהתמנה לאחרונה ליו"ר מחלקת הנוער בהפועל עכו, אמר: "מצד אחד, כואב לי לפרק את מכבי עכו, אותה הקמתי מחדש, מצד שני, אני שמח לחזור הביתה, להפועל עכו, ולעמוד יחד עם בני חנן, בראש מחלקת הנוער במטרה לנסות לעזור לגדל, לטפח ולהכשיר את הדור הבא. חשוב לנו, שבעוד כמה שנים, הקבוצה הבוגרת של הפועל עכו תתבסס על שחקני הבית. זה האתגר האמיתי ואני מקווה שנעמוד בו".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות