fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפקדת חדשה לתחנת נהריה

ניצב עמוס וסנ"צ דניאלי (צילום משטרת ישראל)

אחרי שנים רבות בפיקוד גברי חוזרת  אשה לעמוד בראש תחנת משטרת נהריה.  סנ"צ מרי דניאלי, בת 43, נשואה ואם לארבעה ילדים,  נכנסה ביום רביעי לתפקיד מאתגר והחליפה את המפקד היוצא  סנ"צ יוסי שרביט שקודם לדרגת נצ"מ ומונה לקצין המבצעים של אגף התנועה.  בערב ראש השנה מינה המפכ"ל רנ"צ רוני אלשיך שלוש מפקדות תחנה חדשות, ביניהן מונתה  סנ"צ מירב וגנר לתפקיד  האשה הראשונה שתפקד על תחנת כפר כנא , תחנה חדשה במגזר הערבי. מנתוני משטרת ישראל משרתות כיום  בארגון כ-8000 נשים ו-23 אלף גברים.

דניאלי  התגייסה למשטרה בשנת 1995  כחיילת שח"מ, ומילאה שורה של תפקידים ביניהם חוקרת נוער בימ"ר. בשנת 2003 יצאה לקצונה,  מליאה תפקידי הדרכה ומונתה לקצינת חקירות נוער בימ"ר. ראש משרד  חקירות בתחנת בית שאן ועוד. בתפקידה האחרון שימשה כסגנית מפקד תחנת חדרה. יצוין כי במשך עשרות שנים לא שימשה אשה בפיקוד תחנת נהריה. בשנת 1997 מונתה אהובה תומר ז"ל  למפקדת התחנה שנספתה לפי שבע שנים  באסון הכרמל.

ניצב עמוס וסנ"צ דניאלי (צילום משטרת ישראל)
ניצב עמוס וסנ"צ דניאלי (צילום משטרת ישראל)

 בטקס שנערך בתחנה בראשות מפקד המחוז, ניצב עמוס יעקב, סגן מפקד המחוז תת ניצב יוסי חמו, מפקד מרחב אשר החדש; תת ניצב בני אבליה  ובהשתתפות מפקדים, שוטרים, מתנדבים, בני משפחות ומכובדים. נצ"מ יעקב: "אני גאה לומר כי לאחר עבודה מאומצת קמו שני מרחבים למחוז חוף, ביניהם מרחב אשר שיפקד בין היתר על  תחנת נהריה. מהלך אשר יעצים את התחנות ועשייתן למען הביטחון האישי של  תושבי האזור.

דניאלי: "אני מקבלת היום את הפיקוד על תחנת נהריה בתחושת שליחות ואחריות גדולה עם אמונה שלמה במקודי ומפקדיי. אני נכונה ומוכנה לאתגר המנהיגותי והמקצועי בהובלת התחנה. עבורי זוהי זכות גדולה ומחויבות אדירה לשרת את אזרחי נהריה וסביבתה ויותר מכל את שוטרי וקציני התחנה. ייחודה ויתרונה של התחנה טמון במרקם האנושי במיוחד של שוטריה ומתנדביה.  כמפקדת במשטרת ישראל אני מאמינה במשטרה מבצעית ושירותית שהיא חלק בלתי נפרד מהקהילה ויחד נוכל להילחם  בפשיעה ונשקיע בקהילה.

ניצב עמוס, סנ"צ דניאלי, ותת ניצב אביליה (צילום: משטרת ישראל)
מודה על האמון. ניצב עמוס, סנ"צ דניאלי ותת ניצב אביליה (צילום: משטרת ישראל)

המטרה שלי היא להעצים את תחושת הביטחון של אזרח, ננקוט ביד נחושה מול העבריינים בכל האמצעים הטכנולוגיים והאנושיים".  בסיום נאומה הודתה דניאלי לפיקוד על האמון שניתן בה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות