fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחמישה ייבחר אחד

עכשיו זה סופי: דן לובלסקי, איש עסקים יהודי מבליגה ועדי קריספין, שמונה כמנהל הספורטיבי, יובילו את הפועל עכו ב-5 השנים הקרובות. היעד הראשון: בחירת מאמן
נביא את אירופה לעכו. הבעלים החדשים של הפועל עכו, קריספין ולובלסקי (צילום: ויקטור כהן)

מועצת עיריית עכו אישרה, כצפוי, את העברת סמכויות הניהול של קבוצת הכדורגל המקומית, הפועל עכו, לידיהם של בעלים פרטיים: דן לובלסקי, איש עסקים יהודי מבלגיה ועדי קריספין, שיהיה נציג הבעלים בקבוצה והמנהל הספורטיבי שלה.

קריספין: "אני שמח שהכל אושר ועבר. הגענו לעכו במטרה לבנות משהו חדש, שיהיה מועדון אטרקטיבי החל ממחלקת הנוער ועד לקבוצה הבוגרת, שיתקע יתד בליגת העל. אני מודה להנהלה הקודמת על תרומתה למועדון ועל העבודה המשותפת בחודשים האחרונים. תודה רבה לראש עיריית עכו שמעון לנקרי, על התמיכה והליווי עד לאישור ההסכם. אנו מצפים לעשייה משותפת למען הצלחת המועדון".

היעד הראשון של הבעלים החדשים הוא מינוי מאמן לקבוצה. עד רגע סגירת הגיליון, איישו את עמדת המועמדים 5 מאמנים: המאמן שלומי דורה, שהציל את הקבוצה מירידה לפני 3 עונות והשנה הצעיד אותה בחזרה לליגת העל, אריק בנאדו, עמיר תורג'מן, שאימן בעונה האחרונה את בית"ר ת"א/רמלה, תומר קשטן, שאימן בחצי העונה האחרונה את עירוני קריית שמונה, ואריה זיו, מאמנה לשעבר של קבוצת הנוער מכבי ת"א ובעונה האחרונה אין את קבוצת דילה גורי מהליגה הראשונה בגאורגיה.

קריספין: "כולם מאמנים ראויים ואני מאמין שכבר בימים הקרובים נסגור עם אחד מהם".

נביא את אירופה לעכו. הבעלים החדשים של הפועל עכו, קריספין ולובלסקי (צילום: ויקטור כהן)
נביא את אירופה לעכו. הבעלים החדשים של הפועל עכו, קריספין ולובלסקי (צילום: ויקטור כהן)

אתה לא חושב שראוי להמשיך עם המאמן שהעלה את הקבוצה לליגת העל?

"מי אמר שלא? נכון לרגע שאנחנו מדברים, טרם ישבתי עם שלומי והסיכויים שלו לאמן את הפועל עכו בעונה הבאה, הם בדיוק כמו לכל מועמד אחר. נפגש אתו, נשמע את האני מאמין שלו ואז נקבל החלטות".

איזה מסר יש לך לאוהדים?

"שתהיה בעכו קבוצה טובה ואטרקטיבית עם שילוב נכון של שחקנים צעירים לצד שחקנים ותיקים ומנוסים. יהיה בעכו מועדון ברמה גבוהה מאוד, שידע לטפח ולפתח שחקנים. המודל שלנו הוא מכבי ת"א, שמבחינה ניהולית, מתנהל בדיוק כמו כל מועדון באירופה, ואני לא מתבייש להגיד שהרצון שלנו הוא להביא את המודל האירופאי הזה לעכו".

אלו שינויים צפויים להיות בהרכב ההנהלה?

"באנו להפועל עכו במטרה לעבוד בשיתוף פעולה ולא לנקות. רפי סולטן יישאר מנכ"ל המועדון וכך גם הדובר ויקטור כהן. מנהל הקבוצה דוניה שינהולץ, היו"ר דודי רוזנפלד ושאר חברי העמותה, יכולים מבחינתי להישאר. ההחלטה היא שלהם".

מה עם מחלקת הנוער?

"התרשמתי מאוד מהעבודה של אשר וחנן בן חמו, וגם הם יישארו וימשיכו להוביל את מחלקת הנוער. נעבוד בשיתוף פעולה מלא ונעניק להם את כל הכלים כדי לשדרג את המחלקה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות