fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצקין: המועצה הדתית החליפה את מנעולי המקוואות, הרב הראשי נשאר בחוץ

יישאר בתפקידו? הרב דרוקמן [צילום: רותם כבסה]
מאחורי הגב. הרב דרוקמן [צילום: רותם כבסה]

מאבק חדש בין יו"ר המועצה הדתית בקרית מוצקין, טל ביטון, לבין הרב הראשי של העיר, הרב דוד דרוקמן, לאחר שביטון החליף את המנעולים של המקוואות בעיר ובכך מנע למעשה את כניסתו של דרוקמן למקוואות.

בקרית מוצקין, שכ-15 אחוז מאולוסייתה מוגדרת כדתית, פועלים שני מקוואות טהרה, ברחוב גרושקביץ' וברחוב דקר. השבוע התברר כי מנעולי הדלתות של שני המקוואות הללו הוחלפו בחדשים. מעשה זה מונע הלכה למעשה את כניסתו של הרב דרוקמן למקוואות, מה שהיה אפשרי עבורו עד היום.

בעקבות זאת מסר הרב דרוקמן "הוא (טל ביטון) מסרב ברוב חוצפתו למסור לרב העיר מפתחות. היות והוא מאוד "מכבד את הרב" כלשונו, הוא מוכן ברוב טובו בכל שעה לבוא עם הרבה ולפתוח את המקווה. כן, הוא "מכבד את הרב". מעתה אם תבוא אשה אשר איחרה טבילתה בליל שבת קודש, כפי שקורה לא אחת, נפנה אותה לטל ביטון". דרוקמן הוסיף כי בניגוד ליושבי ראש קודמים של המועצה הדתית, ביטון אינו משתף אותו במתרחש והוא ניזון משמועות על המתרחש במקוואות.

מקורביו של ביטון מסרו כי הוא פועל על מנת לשמור על מנהל תקין והמפתחות למקוואות נמצאים רק בידי מי שצריך. ביטון עצמו מסר "אין תגובה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות