fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ללא תקשורת: הונחה אבן פינה במעמד מפכ"ל המשטרה להקמת שכונת שוטרים בעכו

בשקט, בשקט רחוק nעיני התקשורת התקיים טקס הנחת אבן פינה להקמת שכונה לשוטרים בעכו במעמד מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך

בהפתעה מוחלטת מוציאה דוברות המשטרה הודעה לתקשורת הערב (רביעי ) כי תקום שכונה לשוטרים בעכו לפי המודל של שכונת אנשי הקבע. הטקס נערך אחר הצהריים במעמד מפכ"ל רוני אלשיך במסגרתו תקום שכונה של  48 יח"ד צמודי קרקע.

המפכ"ל רוני אלשיך וראש העייריה שמעון לנקרי (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)
המפכ"ל רוני אלשיך וראש העייריה שמעון לנקרי (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)

IMG-20160330-WA0010

לשום ההודעה: "משטרת ישראל מקימה שכונות מגורים לשוטרים ברחבי הארץ השכונות הם פרי של שיתופי פעולה ומפגש רצונות של משטרת ישראל עם רשויות מקומיות ואזוריות לקידום אינטרסים לאומיים השבחת ישובים תוך תרומה הדדית לרווחת השוטרים ותושבי המקום הגברת הבטחון במקום כמו גם הרתעה וסיקול פוטנציאל פעילות של גורמי פשיעה.
פרויקט המגורים בעכו במסגרתו בונה משטרת ישראל 48 יחידות דיור צמודות קרקע החל כבר במתן הסכמתו וברכתו של ראש העירייה שמעון לנקרי במקביל להקמת השכונה הצבאית
שכונה זו כמו שכונות אחרות המוקמות על ידי משטרת ישראל הם נדבך נוסף בפעילות משטרת ישראל לחיזוק הקשר  בין המשטרה למקום ולקהילה קשר זה הינו הכרחי לעבודת המשטרה ולמתן שירות מיטבי לאזרח". שכונת המגורים לשוטרים בעכו תאוכלס בשוטרים שנמצאו זכאים להטבה זו בהתאם לקריטריונים של משטרת ישראל שכונה מצטרפת לעוד מאות יחידות דיור אותם בונה משטרת ישראל לרווחת השוטרים המקום והקהילה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות