fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוף ימית בקרית ים נפתח שוב לציבור

חוף ימית. צילום: דוברות העירייה
חוף ימית. צילום: דוברות העירייה

בהשקעה של קרוב לארבעה מיליון שקל השיקה עיריית קרית ים את חוף ימית המחודש. חוף ימית הוא החוף המוכרז השני של העיר לצידו של חוף זבולון הוותיק. במקום פעל בזמנו חוף מוכרז ואולם הוא נסגר לפני כ-15 שנה בשל בעיות תקציב ומיעוט המתרחצים שפקדו אותו.

חוף ימית. צילום: דוברות העירייה
חוף ימית. צילום: דוברות העירייה

בעקבות פניות רבות של תושבים לראש העירייה, דוד אבן צור, הוא פנה בנושא לשר הפנים אריה דרעי וזה אישר להכשיר את החוף ולפתוח אותו למתרחצים. בחודשים האחרונים השלימה העירייה את הקמתו של מגדל הצלה , סככות הצללה ומבנה של שירותים ומלתחות. בהמשך תוכשר במקום גם עמדת חובש ונקודת משטרה וכן מגרש חניה מסודר.

לא הרחק משם מתוכנן לקום המלון הראשון בעיר אשר בימים אלה מושלמות התוכניות להקמתו לשם הגשה לוועדה לתכנון ובניה. אבן צור אמר במסגרת אירוע הפתיחה של החוף כי המדובר באירוע היסטורי שהוא עוד אבן דרך במהפכת הפיתוח הכלל עירוניתשחווה קריית ים בשנים האחרונות. מאז פתיחתו של החוף  פקדו אותו כבר אלפי מתרחצים ובעירייה משקיעים מאמץ כדי שגם חוף זה יזכה בהכרה בינלאומית של תו הדגל הכחול כפי שהוכר החוף העירוני הנוסף – חוף זבולון.

ועוד מחוף הים: עשרות בני נוער מקרית ים והסביבה התגייסו בתחילת השבוע ליוזמה של עמותת יחד עם המשרד להגנת הסביבה ורשות הטבע והגנים והצטרפו לקמפיין הבינלאומי "ים נקי". במסגרת הקמפיין הכריזו המארגנים על "שבוע סובב ים תיכון" שבו ארגונים מ-13 מדינות שונות סביב הים התיכון ייחדו את השבוע כולו לניקוי חופים מתוך אמונה  כי בים אין גבולות ופסולת המושלכת מצידו האחד של הים התיכון יכולה בקלות להגיע אל צידו השני.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות