fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ז'קי סבג למנכ"ל ערוץ הספורט: "תנו לעירוני נהריה את דקות השידור להן היא ראויה"

ז'קי סבג (צילום: עיריית נהריה)
ז'קי סבג (צילום: עיריית נהריה)

ראש עיריית נהריה, ז'קי סבג, שלח השבוע מכתב למנכ"ל ערוץ הספורט תומר תורג'מן, בו ביקש לטענתו להפסיק את קיפוח הקבוצה בשידורי ליגת העל בכדורסל שמעביר הערוץ מידי שבוע.

במכתב כתב סבג: "אני פונה אליך לאחר שקיבלתי פניות רבות מתושבי העיר נהריה המעודדים והתומכים את קבוצת הכדורסל של העיר קבוצת עירוני נהריה. לדאבוננו, השידורים של משחקי הקבוצה סובלים מקיפוח מתמשך הנובע, ככל הנראה מהיות הקבוצה מייצגת עיר בפריפריה".

דואג לבייבי שלו. ז'קי סבג (צילום: אושרי כהן)
דואג לבייבי שלו. ז'קי סבג (צילום: אושרי כהן)

במכתב הוזכר משחקה של נהריה נגד האלופה מכבי ראשון לציון ששודר במקביל למשחקה של מכבי חיפה נגד הפועל חולון.

"בדקות ההכרעה האחרונות של משחקה של עירוני נהריה בחרתם לשדר רק את המשחק שבין חיפה לחולון", כתב סבג, "הסתפקתם באזכור התוצאה הסופית בלבד בין נהריה לראשל"צ. כל אוהדי נהריה (וגם ראשל"צ) לא יכלו לראות את סיום המשחק וזאת למרות שהמשחק בין חיפה לחולון היה עדיין רחוק מסיום ולא היה בו כל עניין מיוחד בדקות הנ"ל. מדוע לא שידרתם את משחקה של עירוני נהריה בדקות ההכרעה?".

אין זה סוד שעירוני נהריה היא הבייבי של סבג ולראייה העונה הגדיל משמעותית את תקציב הקבוצה, שמורכב ברובו מתקציב עירייה, שכן אין לקבוצה ספונסר ראשי מאז חזרתה לליגת העל לפני שנתיים.

בסיום המכתב כתב סבג לתורג'מן: "ברצוני לציין כי אין זו הפעם הראשונה בה קורה מצב שכזה במסגרת השידורים המפוצלים שלכם ואני פונה ומבקש – אל תקפחו את הקבוצה של נהריה בשל היותה מגיעה מעיר בפריפריה. תנו לעירוני נהריה את דקות השידור להן היא ראויה ותאפשרו לכל אוהדיה של הקבוצה (מנהריה ומהפריפריה הצפונית כולה) להנות משידורים אלה".

תגובת ערוץ הספורט בעניין טרם התקבלה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות