fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זוכה ב-34 מיליון שקלים בלוטו: "נחנקתי מהמשכנתא"

הזוכה סיפר כי השקיע 64 שקלים בטופס דאבל לוטומטי. הזוכה, מדען במקצועו, סיפר כי חיכה יומיים לאסוף את הפרס, כי אשתו הכריחה אותו לקנות בגדים חדשים לכבוד המאורע
כרטיס לוטו
צילום אילוסטרציה

 

"אנחנו נחנקנו מהמשכנתא שלקחנו כשקנינו דירה, לא אתן לארבעת ילדי להיחנק גם הם מהמשכנתא,  בכספי הזכייה אקנה לכל ילד דירה". אלו היו המילים הראשונות של הזוכה  ב- 34 מיליון שקלים בהגרלת הלוטו שהתקיימה ביום שלישי, 16.8, כשנכנס למחלקת הזכיות בבית מפעל הפיס.

הזוכה, מדען שעובד במגזר הציבורי תושב אזור חיפה סיפר כי רק אחרי שהוא ואשתו בדקו שלוש פעמים את הטופס, התחיל לעכל את גודל המזל שנפל בחלקו. הזוכה סיפר כי הגיע רק היום לבית מפעל הפיס מפני שאשתו הכריחה אותו לקנות מכנסיים חדשים. לדבריו, " אשתי ביקשה שאלבש גם חולצה לבנה כי זה יום חגיגי, כמה פעמים בחיים יש לנו חגיגה כזאת? "חולצה לבנה לא הסכמתי ללבוש, מכנסיים חדשים כן" הוסיף הזוכה.

כרטיס לוטו
צילום אילוסטרציה

הזוכה סיפר כי בקרוב הוא עומד לפרוש לגמלאות. "כספי הזכייה ישפרו משמעותית את איכות החיים שלי ושל אשתי, בתקופה שאהיה גמלאי. נוכל לחיות בנוחות, נעשה מנויים למשחקי כדורסל, לתאטרון ולקאנטרי קלאב, ולא נהיה מודאגים מכל שקל שאנחנו מוציאים". הזוכה סיפר כי השקיע 64 שקלים בטופס דאבל לוטומטי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות