fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה לא נעים לחכות בתור לחברת חשמל

מחברת חשמל נמסר: "בשל מגבלות בטיחותיות הוגבלה כניסת לקוחות"
סניף חברת החשמל קרית ים (צילום: שמשון שפורקר)
סניף חברת החשמל קרית ים (צילום: שמשון שפורקר)

לחץ, ויכוחים ומריבות היו מנת חלקם של תושבי הקריות שהגיעו בשבוע שעבר לסניף של חברת החשמל שנמצא ברחוב לכיש בקרית ים, לאחר שרבים מהם מצאו עצמם מחוץ למבנה הממוזג ממתינים לקבלת שירות תחת השמש הקופחת של חודש אוגוסט.

לקוחות החברה שהגיעו לסניף על מנת לסדר את ענייניהם כגון תשלום חובות או העברת שם על מונה חשמל מצאו על דלת הסניף שלט האומר כי רק 15 אנשים יכולים לשהות באזור קבלת הקהל של הסניף ולשאר הלקוחות שהגיעו נאסר להיכנס פנימה. בשטח הסניף אין סככה או ברזיית מים ולכן נאלצו הלקוחות שחיכו לתור הנכסף להיכנס פנימה לשהות בחום, ללא מים או אפילו ספסל לשבת עליו.

סניף חברת החשמל קרית ים (צילום: שמשון שפורקר)
סניף חברת החשמל קרית ים (צילום: שמשון שפורקר)

אחד מהם הוא שמשון שפוקר שסיפר ל"הד הקריות": "אנשים שם היו ממורמים ומסכנים. כואב הלב לראות בן אדם מבוגר שעומד בחוץ ומחכה להיכנס. אין מקומות ישיבה, אין מים, עומדים בשמש וזה לא מעניין אף אחד. הם היו פשוט מסכנים האנשים המבוגרים. היו שם שתי פקידות שצריכות לתת מענה לכל האנשים. האנשים שבחוץ התחילו להתווכח אחד עם השני מי יכנס לפני מי בגלל החום בחוץ. לא נתנו לאנשים להיכנס אפילו בשביל לשתות מים".

מחברת החשמל נמסר בתגובה: "היום (רביעי) נרשם לזמן קצר עומס נקודתי חריג של לקוחות באולם קבלת הקהל במשרד האזורי בקריות שנבע ככל הנראה משדרוג מערכת המחשוב לשירות. בשל מגבלות בטיחותיות הוגבלה כניסת לקוחות. תוך זמן קצר העומס פחת והמצב הושב על כנו. חברת החשמל מתנצלת על אי הנוחות הזמנית שנגרמה ללקוחותיה באזור".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות