fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרייתים: עצמאי בשטח

אהרון שור (צילום: דורון גולן)
אהרון שור (צילום: דורון גולן)

"כל החיים עשיתי כסף בשביל אחרים עד שהחלטתי שהגיע הזמן לעשות כסף לעצמי" אומר אהרון שור, 40, מקרית חיים, שבמשך שנים ארוכות עסק במכירות עד שהחליט לפני שלוש שנים לצאת לדרך עצמאית כיועץ נדל"ן.

שור, נשוי ואב לשלושה ילדים, היה בין הראשונים שעבדו בסניף של חברה סלולרית במפרץ חיפה כאיש מכירות ולאחר מכן עבר לענף הרכב שבו עבד במשך 12 שנה כאיש מכירות. "רציתי להשתדרג, רציתי להיות עצמאי" אומר שור "כעצמאי אתה קובע את הלו"ז של עצמך. אתה עובד יש לך כסף, אתה לא עובד אין לך כסף. לעצמאי אין רשת בטחון של שכיר, אבל זה הרבה יותר מאתגר". תחום המכירות טבוע בו עמוק כפי שהוא מתאר "אני אוהב את האינטרקציה עם אנשים כי לדעתי לתת שירות שירות ללקוח זו זכות ומכירה זה שירות ללקוח אם מדובר במכירה של טלפון נייד או בית. חובה לתת ללקוח את השירות הכי טוב שאפשר".

אהרון שור (צילום: דורון גולן)
אהרון שור (צילום: דורון גולן)

כיום, כשהוא מסתכל על המתרחש בענף המכירות של הנדל"ן אומר שור כי אסור שאנשי מכירות בענף הזה יהיו מתחת לגיל שלושים "כשאנשים מחפשים בית, מדובר בהשקעה הכי גדולה שלהם למשך הכי הרבה שנים, מי שצריך לעסוק בזה חייב להיות מגיל שלושים ומעלה. זה הרי לא יכול להיות שבחור אחרי צבא, שטרם עבר משהו בחיים שלו וברוב הפעמים גר בכלל אצל ההורים שלו, יהיה אחראי על מכירה של דירה, הרי אין לו מספיק בגרות כדי להבין את גודל האחריות שמוטלת עליו".

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, או בדוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות