fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשטרה חוקרת תלונת הורים על התעללות במעון יום

צילום אילוסטרציה ילדה
צילום אילוסטרציה

 

משטרת כרמיאל  חוקרת תלונה של הורים באחד ממעונות היום באזור בגין התעללות פיזית ומילולית לכאורה של הצוות. החקירה נמצאת בשלביה הראשונים .הורים לילדים בפעוטון הגישו לפני כשבוע וחצי תלונה בתחנת המשטרה והציגו בפני החוקרים ראיות מוקלטות.

הפרשה  החלה בשמועות שנפוצו לפני כחודשיים בקבוצת הוואטסאפ של הפעוטון, אחד ההורים סיפר שהילד שלהם אמר להם כי הסייעת הכתה אותו. בהמשך החליטו ההורים  להטמין מכשיר הקלטה בתוך תיקו של אחד מילדיה.  על פי אחת העדויות של  אחד ההורים,  עולה כי יש חשד להתעללות נפשית. לדבריו בהקלטות ניתן לשמוע ילדים המתחננים לעשות פיפי ולקבל אוכל או שתיה, אך הצוות מסרב לאפשר ואף צועק.

צילום אילוסטרציה ילדה ודובי
צילום אילוסטרציה

מהנהלת הרשת המפעילה את המעון נמסר: "הרשת מתייחסת ברצינות ובכובד ראש לכל תלונה ולכל חשד שעולה בדבר התנהגות בלתי ראויה של מטפלות. בשל העובדה כי התלונה מצויה בבדיקת משטרה אין באפשרותנו להתייחס לפרטי המקרה. רק אתמול  ניתן אישור לידע את עובדות המעון בדבר הבדיקה המתקיימת ומיד בסמוך לכך הורחקו מהמעון העובדות שבהן מדובר עד להודעה חדשה. הרשת תפעל בהתאם להתפתחויות ולהנחיות רשויות החוק. רק אתמול  ניתן אישור לידע את עובדות המעון בדבר הבדיקה המתקיימת ומיד בסמוך לכך הורחקו מהמעון העובדות שבהן מדובר"

דוברת מחוז הצפון של המשטרה מסרה את תגובת משטרת ישראל: " עם קבלת התלונה, משטרת ישראל פתחה בחקירת האירוע בשיתוף הגורמים הרלבנטים (בינהם חוקרי ילדים מטעם משרד הרוחה בשל העובדה שמדובר בילדים). גם כאן מטבע הדברים, היות ואנו נמצאים בעיצומה של חקירה לא אוכל למסור פרטים נוספים."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות