fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוחררה למעצר בית המטפלת החשודה בהתעללות בפעוט בקריות

עו"ד תומר נוה (צילום: הילה מלמד)
עו"ד תומר נוה (צילום: הילה מלמד)

 

תושבת קרית חיים (60) נעצרה ביום ראשון השבוע, בחשד לאלימות נגד פעוט בגן ילדים פרטי בקרית ביאליק שוחררה היום (שלישי) למעצר בית. בית משפט השלום בקריות הורה לשחררה בתנאי הרחקה מאזור עבודתה ומגוריה. החשודה נעצרה לאחר שהוריו של הפעוט, כבן 3, הגיעו לתחנת משטרת זבולון להתלונן על אלימות החשודה נגד בנם. על פי החשד, היא השליכה את הפעוט על מזרון ובעטה בו.

החשודה נעצרה ונלקחה לחקירה וביום שני בבוקר הובאה אל בית משפט השלום בקריות לדיון הארכת מעצרו. נציג המשטרה רנ"ג שמעון ת'ורג'מן ביקש להאריך את מעצר החשודה בחמישה ימים וטען כי שחרורה יהווה פגיעה בשלום הציבור.

סניגורה של החשודה, עו"ד תומר נווה ביקש בתחילת הדיון לאסור על פרסום שמה ותמונה של החשודה, מאחר ומדובר בחשודה ללא עבר פלילי המשמשת גננת במשך תקופה מאוד ארוכה. נציג המשטרה טען, כי על פי המקרה הספציפי, יש עניין ציבורי לנושא, מאחר והגננת עובדת בגן ילדים מזה ק שנים ויכול להיות שעם פרסום הארוע, יופיעו מתלוננים חדשים. השופט מוחמד עלי אמר בהחלטתו, כי הוא מודע לאינטרס הציבורי שקיים בפרסום שם החשודה, אך עם זאת, הוא מניח כי אם קיימים מתלוננים פוטנציאליים שילדיהם לומדים באותו הגן, הם ישמעו על הפרשה ויפעלו בהתאם. עו"ד נווה ציין כי באולם בית המשפט נמצאים נציגים מגן הילדים, ביניהם גם הורים וביקש להוציאם. אחת מההורים, עו"ד אביטל רושינוביץ אמרה לשופט עלי, כי היא וההורים הנמצאים בבית המשפט לא היו עדים למקרה המדובר, אך הגיעו לאולם כדי לשמוע את הדברים, מבלים להתערב בחקירת המשטרה ומבלי לגרם נזק לדיון.

רנ"ג ת'ורג'מן חזר על בקשת המעצר ואמר כי מדובר באירוע חמור ולמרות שהחשודה הודתה במעשים המיוחסים לה, חקירת המשטרה טרם הסתיימה ויש פעולות חקירה נוספות לבצע. רנ"ג ת'ורג'מן הציג בפני בית המשפט סרטון בו מופיע אירוע אלים נגד הילדים וטען כי יש המון סרטונים נוספים וייקח מספר ימים לפענחם.

עו"ד נווה חקר את נציג המשטרה ומחקירתו עולה כי הסרטון בו נראתה החשודה משליכה את הפעוט על המזרון ובועטת בו צולם ביום רביעי שעבר. בסיכום הדברים אמר עו"ד נווה, כי כבר ביום רביעי שעבר, הודיעה מנהלת הגן לחשודה כי היא מפוטרת וכבר באותו היום בחרה מנהלת הגן שלא להגיש תלונה ורמז כי הסיבה היא התאונה שעברה החשודה בגן, במהלכה גובסה ידה. "מדובר בגננת שעובדת 3 וחצי שנים בגן, היא מודעת לכל מצלמות האבטחה, מודעת לקיומה של ההקלטה ומודעת לתפקידה היטב", טען עו"ד נווה.

השופט עלי אמר בהחלטתו כי לאחר ששמע את טענות הצדדים, שוכנע שקיים חשד סביר לכך שהחשודה עברה את העבירות המיוחדות לה ואכן נקטה באלימות כזו או אחרת כלפי הפעוטות בגן. עם זאת, מאחד ומדובר בחשודה שאין לחובתה הרשעות קודמות, קבע השופט כי מעצר החשודה יוארך ביום אחד בלבד.

מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות