fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוארך מעצרה של תושבת נהריה בחשד להלבנת הון

גניבת פריטים בזמן העבודה (צילום אילוסטרציה גניבה: פנתרמדיה)
גניבת פריטים בזמן העבודה (צילום אילוסטרציה גניבה: פנתרמדיה)

הוארך עד מחר מעצרה של תושבת נהריה, בת 38, שהוסגרה מצרפת, והחשודה במרמה והלבנת הון. החשודה נעצרה  ב-17 לאוגוסט בחשד לביצוע עבירות של הלבנת הון, גניבת נכס שפיקוחו וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות על בעבירות שבוצעו בשנים 2010-2011.
החשודה עזבה את הארץ לצרפת בסוף שנת 2011, ועתה הוסגרה לישראל מצרפת. היום הוגשה לבית משפט השלום בעכו בקשת מעצר בעניינה.

באותם השנים הציגה עצמה החשודה כיועצת השקעות, ובכך שכנעה את קורבנותיה להעביר אליה כספים לצורכי השקעה באפיקים שונים כאשר בפועל הכספים שימשו לה למטרות אחרות. בסוף 2011 כאשר המשקיעים התחילו לבקש חזרה את כספם, נמלטה  החשודה  לצרפת.

ב-8 לאפריל נעצרה החשודה על ידי הרשויות בצרפת לצורכי הסגרה לבקשת רשויות ישראל. בחודש מאי 2015 הגישה המחלקה לעניינים בינלאומיים בפרקליטות המדינה לרשויות צרפת בקשה להסגרתה. עקב כך הוכרזה החשודה כבת הסגרה על ידי ביהמ"ש העליון בצרפת ובמאי השנה  חתם שר המשפטים הצרפתי  על צו ההסגרה.

המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה בשיתוף עם פרקליטות מחוז חיפה (פלילי), יחידת הונאה חוף, נציג משטרת ישראל בדרום מערב אירופה וחוליית אינטרפול במטא"ר, פעלו בשיתוף פעולה עם רשויות צרפת לצורך איתורה של החשודה  בצרפת והסגרתה לישראל.

הפרשה מטופלת על ידי עו"ד אביטל ריבנר-אורון מהמחלקה לעניינים בינלאומיים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות