fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ד"ר סופי בן ארצי לא תמשיך לנהל את אורט מעלות

כך גילו הורים ממכתב שהיגע לידיהם. רשת אורט: "המנהלת הגישה בקשה לחופשה ללא תשלום"
שנים של הישגים לימודיים. ד"ר סופי בן ארצי עם ד"ר ארנה שמחון (צילום: ארכיון עיריית מעלות)
שנים של הישגים לימודיים. ד"ר סופי בן ארצי עם ד"ר ארנה שמחון (צילום: ארכיון עיריית מעלות)

 

תדהמה בקרב המורים וההורים במעלות~תרשיחא. מנהלת תיכון אורט מעלות ד"ר סופי בן ארצי לא תמשיך בשנת הלימודים הבאה לנהל את בית הספר, כך נודע השבוע במכתב  אנונימי שהוציאו מורים ופנו אל ההורים, מנכ"ל אורט וראש העירייה שלמה בוחבוט. המכתב גרם לסערה גדולה בקרב קבוצת הורים שמאמינה ששיקולים לא מקצועיים הביאו לסיום עבודתה של המנהלת. ד"ר בן ארצי הוזמנה לשימוע ולאחר מכן הושגה הסכמה שהיא תצא לחופשה ללא תשלום.

מתוך המכתב: "חדר המורים של אורט מעלות עובר בימים אלה טלטלה קשה. נודע לנו שהמנהלת של בית הספר ד"ר סופי בן ארצי נאלצה לעזוב את תפקידה. אין אנו מבינים כיצד ייתכן ששנים של הישגים לימודיים וחברתיים, קבלת פרסים ועלייה מתמדת באחוזי הבגרויות, מסתיימים באחת".

שנים של הישגים לימודיים. ד"ר סופי בן ארצי עם ד"ר ארנה שמחון (צילום: ארכיון עיריית מעלות)
שנים של הישגים לימודיים. ד"ר סופי בן ארצי עם ד"ר ארנה שמחון
(צילום: ארכיון עיריית מעלות)

מעיריית מעלות~תרשיחא נמסר: "רשת אורט, משרד החינוך והעירייה, החליטו לפעול להעמקת החדשנות, פנייה לתחומי הטכנולוגיה המתקדמת, המחשבים והסייבר והתמודדות עם האתגרים החינוכיים החדשים. בתוך כך, אחרי שש שנות עשייה חשובה והישגית בתחומים בהם ניתן הדגש, הוחלט כי סופי בן ארצי תצא לחופשה ללא תשלום, ויחל הליך איתור למנהל/ת, שביחד עם רשת אורט, העירייה ומשרד החינוך יוביל בשנים הבאות ליישום מדיניות ותוכנית חינוכית חדשנית ומותאמת ליעדי העירייה. צפינו שיהיו בודדים, עסקנים פוליטיים, שתמיד משתמשים בחינוך למשיכת תשומת לב, אך אין להם שום אינטרס ממשי בהצלחת תלמידנו, שינצלו בצביעות את הנושא כדי להרוויח לייקים. אלו אותם אנשים שמקפידים לתקוף ולפגוע בבית הספר ובמורים המצוינים, כאשר מתפרסמות מעת לעת תוצאות הבגרות ומבחנים שונים, שגם אותם הם מנסים תמיד ללא הצלחה לעוות כדי לייצר כותרות שליליות".

בוחבוט בורנשטיין מסרה בתגובה: האם אותם "הורים" שפנו  אל התקשורת , הם אותם הורים שמעולם פניהם לא נראו וחלקם אף לא משלמים את תשלומי ההורים? הרשי לי לנחש שהתשובה היא כן!אותם  אבירי הדיבורים ואפסי המעשים. חמור פי כמה כי הם אינם בקיאים בעובדות כהרגלם , ומתבזים פעם אחר פעם כאשר הם זורקים לאוויר משהו שאינו מוצק . והעובדות הם לפי מיטב הבנתי (ובניגוד  לאלו שאינם מעורים בעובדות)  הינם , כי המנהלת מעולם לא פוטרה , אלא שעל פי בקשתה/ ו/או בקשת רשת אורט  היא יוצאת לחופשה ללא תשלום .אני מכבדת את החלטתה, ומאחלת לה הצלחה בהמשך הדרך".

אחד ההורים שלומי אלוש, כתב בתגובה: "למיטב הבנתנו סופי זומנה לשימוע ועל מנת לא להיגרר למקומות נמוכים ביקשה לצאת לחל"ת. לדברי העירייה, היא זו שיזמה את תוכנית מגשימי סייבר ופועלת להטמעתה בבית ספר אורט, נשאלת השאלה מדוע לאחר שש שנות עשייה חשובה והישגים סופי לא יכולה להתמודד עם האתגרים החדשים. להבנתנו, הכל עניין אישי ולא ניתן לעניינים אישיים לפגוע בחינוך ילדינו. נטען כי המתנגדים הם עסקנים פוליטיים, אף אחד מאיתנו לא עסקן ולא מתעסק בפוליטיקה אלא פועל לטובת ילדיו. מעניין שבין המתנגדים גם רוב מורי בית הספר, האם גם הם גורמים פוליטיים המחפשים לייקים ואין להם שום אינטרס בהצלחת תלמידנו? אנו נפנה לכל גוף שניתן על מנת לקבל תשובות אמיתיות באשר לסיום תפקידה של מנהלת מצטיינת".

מרשת אורט נמסר בתגובה: "מנהלת בית הספר הגישה בקשה לחופשה ללא תשלום לשנת תשע"ז ורשת אורט כיבדה את בקשתה. אין מקומן של נסיבות ההחלטה לבקשת החופשה לידון באמצעי התקשורת שכן יש בהן חשש לפגיעה בצנעת הפרט".

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות