fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דאגה של אמא

המוקד העירוני של נצרת עילית, בפנייה לא שגרתית של תושבת שביקשה עזרה באיתור בנה החייל שנמצא בטירונות קרבית ולא זמין בטלפון
(צילום אילוסטרציה: פוטוליה)
(צילום אילוסטרציה: פוטוליה)

תושבת נצרת עילית, התקשרה בבהלה למוקד העירוני של עיריית נצרת עילית וביקשה מהמוקדנים עזרה באיתור בנה החייל. "הבן שלי התגייס לפני כמה ימים לחטיבת גבעתי. הוא אמור היה להגיע היום הביתה אבל הטלפון שלו לא זמין ואני מאוד מודאגת. אני מפחדת שקרה לו משהו,  כל הניסיונות שלי להשיג אותו בטלפון נכשלו", סיפרה בהתרגשות.

חייל צה"ל (צילום אילוסטרציה: פוטוליה)
חייל צה"ל (צילום אילוסטרציה: פוטוליה)

מנהל המוקד העירוני, אלכס אשורוב, התייחס לפנייה ברצינות והזעיק את הפקחים לברר כיצד ניתן לאתר את החייל גם באמצעות פנייה לקצין העיר בעפולה, על מנת לשלול כל אפשרות שחלילה קרה לו משהו.  "עשינו בדיקות ראשוניות בקרב הגורמים הרשמיים ולשמחתנו התברר שלא קרה שום דבר, יחד עם זאת הטלפון המשיך להיות לא  זמין והאמא הייתה מאוד מודאגת אז החלטנו לנסות ולברר באמצעות חברים של החייל היכן הוא נמצא", שיחר אשורוב.

מוקדן העירייה, חנן הרוש, סייע באיתור עובד עירייה שבנו התגייס יחד עם החייל והצליח באמצעותו להגיע אל היעד המבוקש.  "התברר שמכשיר הפלאפון של החייל היה מושבת כי הסוללה נגמרה ולכן הוא לא ענה לשיחות", סיכם אלכס אשורוב.

החייל עצמו לא הבין על מה קמה הבהלה, אבל אמו לא הפסיקה להודות למוקד העירוני על השירות והיחס האישי. "זה הבן הראשון שלי שמתגייס לצה"ל, יש לי בנות וזו פעם ראשונה שאני נתקלת בסיטואציה כזאת", אמרה האישה השבוע ופלטה אנחת רווחה, לאחר שאיתרה את בנה והוסיפה "לא התכוונתי להטריד את כולם, אבל לא יכולתי להירגע ואני כל כך מודה למוקד העירוני שהיו איתי ועזרו לי, זה ממש לא מובן מאליו".

מנהל המוקד, אלכס אשורוב, אמר כי לא פעם במוקד מתקבלות הודעות לא שגרתיות והן מטופלות באופן הרציני ביותר. "אנחנו פה בשביל התושבים בכל עניין או בקשה", הבהיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות