fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גראנד פאלאס הסדיר את פעילותו וקיבל חזרה הרישיון להפעלת האולם

בעקבות הליכי אכיפה אינטנסיביים של עיריית נצרת עילית, בעלי אולם האירועים הסדירו בימים האחרונים את פעילותם וקיבלו את ההיתר להפעלתו הסדירה
גראנד פלאס (צילום יצחק סולומון)
גראנד פלאס (צילום יצחק סולומון)

בעלי השמחות המתוכננות להתקיים באולמי גראנד פאלאס בנצרת עילית יכולים סוף סוף לנשום לרווחה. בעלי האולם הסדירו בימים האחרונים את הפעולות הנדרשות למתן ההיתר להפעלתו הסדירה. לאחר שנמצא כי האולם עומד בתנאים הנדרשים הונפק לו היתר ורישיון עסק זמני מטעם העירייה.

יצוין כי לפני כחודש הוציא בית המשפט צו סגירה כנגד האולם, לאחר שהתחיל אבל לא השלים את הפעולות הנדרשות לצורך מתן ההיתר. עיריית נצרת עילית אכפה את הצו ואילצה את האולם לסגור את שעריו עד להשלמת ההליך. בעלי האולם ביצעו  שורה של פעולות אינטנסיביות להסדרת תנאי הרישוי בסיוע הגורמים המקצועיים בעירייה, מהנדסת העיר סבטלנה גרמן והיועצת המשפטית עו"ד אולגה גורדון. השבוע כאמור, לאחר מאמצים אינטנסיביים, הוסדרו התנאים ובעלי האולם קיבלו את ההיתר המיוחל ואת רישיון העסק.

גראנד פלאס (צילום יצחק סולומון)
גראנד פלאס (צילום יצחק סולומון)

ראש העיר רונן פלוט מסר בתגובה: "העירייה תמשיך לשים דגש על אכיפת החוק ושמירה על הסדר ללא פשרות, יחד עם זאת המטרה של העירייה אינה לסגור עסקים  אלא לפתוח ולאפשר להם לפעול ולהצליח בהתאם לחוק ועל פי הסדר התקין. אני שמח שהאולם הסדיר את פעולותיו ומבקש להודות לגורמי המקצוע בעירייה שסייעו בעניין.

בעל האולם ענאן שמשום מסר בתגובה: "הבעיה הייתה נעוצה מלכתחילה בעניין ביורוקרטי פורמלי עקב המצב ששרר בעירייה בעבר, אני שמח שהדבר הוסדר ונפתר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות