fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גל שריפות בגליל מערבי

שריפה בשפרעם. צילום כב"ה מחוז צפון
שריפה בשפרעם. צילום כב"ה מחוז צפון

הלילה הזה היה עמוס ורווי גם הוא בשריפות במימדים גדולים. זה מספר ימים פועלים לוחמי האש מתחנה אזורית גליל מרכזי סביב השעון בטיפול בעשרות שריפות יער בגזרת הגליל.
האירוע ראשון סמוך לשעה 23:00 פעלו שלושה צוותי כיבוי בשריפת יער ביישוב הרדוף, לאחר כארבע שעות הושגה שליטה על האש.
בשעה 01:00 התקבלה הודעה על שריפת קוצים בשטח פתוח סמוך לבסיס תפן, חמישה צוותי כיבוי בפיקוד מפקד המשמרת רשף שמוליק פרנקו פעלו לכיבוי השריפה ומניעת התפשטותה לעבר הבסיס סמוך לשעה 06:00 הושגה שליטה על האש.
בשעה 02:00 התקבלה הודעה על שירפת יער בשכונת יפה נוף בעיר מעלות, שלושה צוותי כיבוי פעלו באזור שבו התרחשו מספר שריפות בימים האחרונים, גם כאן הצליחו לוחמי האש להשתלט על השריפה בטרם התפשטה על עבר היישובים הסמוכים. בשעה 04:00 התקבלה הודעה על שריפת חורש בכאבול שלושה צוותי כיבוי פעלו בשריפה.

בנוסף לאירועים המרכזיים הללו פעלו לוחמי האש במספר שריפות נוספות בשטחים פתוחים, בסך הכל טיפלו לוחמי האש ב-13 שריפות שונות במהלך הלילה. מערך הכיבוי עבר למתכונת עבודה בתצורת 24/24 , משמעות הדבר הערכות התחנות באמצעות תגבור וגיוס לוחמי אש וביטול חופשות גורף.

שריפה בשפרעם. צילום כב"ה מחוז צפון
שריפה בשפרעם. צילום כב"ה מחוז צפון

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות