fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חזרו לעצמם? ניצחון בכורה העונה להפועל עכו בליגה הלאומית

הפועל עפולה | שלומי דורה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ציפייה שינצח הערב.שלומי דורה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

282 דקות חיכתה הפועל עכו עד לכיבוש השער הראשון שלה העונה בליגה הלאומית. השער הזה גם הוביל אותה לניצחון בכורה העונה, 1:4, בחוץ, על הפועל קטמון ירושלים. המאמן שלומי דורה, אמר עוד לפני המשחק, כי רק ניצחון יביא ביטחון ועם השער הראשון תגיע ההשתחררות. כרגע, קשה לנבא מה יהיה בהמשך, אבל הניצחון הזה קודם כל הרגיע מעט את המערכת הלחוצה, ושנית, בעכו מקווים להמשכיות.

הפועל עכו פתחה את מפגש החוץ שלה בטדי נגד קבוצה שלא הפסידה העונה, בצורה מדהימה וכבר אחרי רבע שעה של משחק כבר הוליכה ביתרון, 0:3. השער הראשון נפל בדקה ה-12. אדריאן רוצ'ט קיבל מסירה מאליאור סיידר, ומקצה הרחבה בעט כדור אדיר לרשת העליונה, 0:1 לעכו. בדקה ה-14, הכפילה עכו את יתרונה. אחמד קסום הוציא כדור רוחב ורוצ'ט, מתוך הרחבה, בעט וולה חזק ומדויק פנימה, 0:2. בדקה ה-16 שלח קווין ריינשטיין כדור עומק לברנקו מיכאלוביץ', שניער מעליו בלם מקומי, חדר לרחבה ומול השוער גלגל לרשת, 0:3. עכו נרגעה ורק בדקה ה-71, כבשה את הרביעי. ריינשטיין הכניס כדור עומק למחליף ציון צמח, שמתוך הרחבה בעט בסיבוב כדור שטוח לפינה הרחוקה, 0:4. בדקה האחרונה הצליחו המקומיים לכבוש שער מצמק.

המאמן שלומי דורה: "הניצחון הזה הוא המשך ליכולת הטובה שגילינו כבר במשחק הקודם נגד אחי נצרת, שרק שהפעם, הכדור נכנס לרשת. משחק ההגנה שלנו היה מצוין וההתקפה היתה פורייה. ככה אנחנו צריכים לשחק. אני מקווה שנמשיך ככה ונדע גם במשחקים הבאים להבקיע שער מוקדם".

shlomidora2
סוף סוף מחייך. מאמן הפועל עכו שלומי דורה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

כוכב המשחק אדריאן רוצ'ט: "באנו למשחק הזה באותה גישה ובאותה רמת מוכנות כמו שהגענו למשחקים הקודמים. ההבדל הוא שהפעם הכדור נכנס לרשת. השער הראשון שחרר הרבה אוויר ואתו גם חזר לנו הביטחון. בניגוד למה שהצטייר בתקשורת, הצוות המקצועי והניהולי, דווקא הרגיע את המערכת וכל הזמן שידרו לנו שהכל בסדר ושזה רק עניין של זמן עד שהקבוצה תצליח. אני שמח שזה קרה עכשיו ומקווה שנמשיך ככה. המטרה שלנו היתה ונשארה לעלות ליגה".
מנכ"ל הקבוצה רפי סולטן: "ידענו שברגע שהשער הראשון יגיע, הכל ישתחרר ויתפרץ ואנחנו שמחים שזה סוף סוף קרה. למרות השמחה על הניצחון, צריך לזכור שהדרך עוד ארוכה ועשינו בסך הכל צעד ראשון על מסלול של מרתון. המשחק הבא הוא המפתח להמשך. אנחנו חייבים לנצח ולא לחזור שוב אחורה. אנחנו סומכים על הצוות המקצועי שידע להנחית את השחקנים בחזרה לקרקע ושיגיעו מוכנים למשחק".

במחזור הקרוב (יום שישי, 23.9, שעה 16:00), תארח הפועל עכו את הפועל ראשון לציון של אייל ברקוביץ', שטרם הפסידה העונה (ניצחון ו-3 תוצאות תיקו).

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות